anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema reincarcare prepay

BMO
Începător

Salutare. Mi-am incarcat ieri telefonul cu 5 euro. Azi dimineata am folosit netul fara probleme, dar de vreo 4-5 ore nu-mi mai merge. Si nici nu pot apela pe nimeni.

A mai patit cineva asta? Am incercat sa folosesc asistentul Djingo, dar fac click pe el fara rezultat. Nu se deschide nimic.

ps: ieri am primit un sms spundandu-mi ca am primit bonus 50gb internet 4G.

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

@BMO: Bun venit în Comunitate. Înțeleg din cele menționate că ai încărcat cu ”5 euro.... credit”. Deci nu ai activa o extra-opțiune în acest sens. Corect? Te rog să confirmi. 

Aceasta înseamnă că ai utilizat ”date mobile” din credit.... până la epuizarea creditului. Poți confirma prin SMS-ul primit încărcarea efectuată? Un screen-shot în acest sens ar fi util. Pe de altă parte, bonusul este valabil DOAR cu o opțiune activată, cea ce mă face să cred că nu a fost activată nici o extraopțiune, ci doar încărcare cu credit. Din păcate, în această situație vei putea doar să efectuezi o nouă reîncărcare, dar cu RESURSE, nu doar credit. Sau dacă e credit, atunci să activezi o extraopțiune de cel puțin 5 euro (pentru date mobile active).

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember

@BMO: Bun venit în Comunitate. Înțeleg din cele menționate că ai încărcat cu ”5 euro.... credit”. Deci nu ai activa o extra-opțiune în acest sens. Corect? Te rog să confirmi. 

Aceasta înseamnă că ai utilizat ”date mobile” din credit.... până la epuizarea creditului. Poți confirma prin SMS-ul primit încărcarea efectuată? Un screen-shot în acest sens ar fi util. Pe de altă parte, bonusul este valabil DOAR cu o opțiune activată, cea ce mă face să cred că nu a fost activată nici o extraopțiune, ci doar încărcare cu credit. Din păcate, în această situație vei putea doar să efectuezi o nouă reîncărcare, dar cu RESURSE, nu doar credit. Sau dacă e credit, atunci să activezi o extraopțiune de cel puțin 5 euro (pentru date mobile active).

BMO
Începător

Mersi de raspuns, la fel si lui @arsradu . Probabil ca da, mi-au mancat toti banii cu vreo 30 de minute de youtube.

In general imi reincaram eu de pe Myorange. De data asta mi-a reincarcat altcineva si probabil nu s-a activat acea optiune.

FLo1
#StarMember

@BMO: Cu drag. Îți recomand și când încarci cu credit, să activezi o extraopțiune cât mai repede.  Altfel cu date mobile active vei consuma creditul fără să sesizezi.

Te așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții.  O seară plăcută. 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Daca ai o optiune recurenta, ea se reactiveaza automat la reincarcare cu credit numai daca e in ziua (posibil si ziua urmatoare) in care iti expira optiunea. Deci, daca iti reincarci optiunea la cateva zile dupa ce a expirat, nu se mai reactiveaza automat. Trebuie s-o reactivezi tu manual. Din fericire, lucrul asta se face foarte usor, si fara costuri suplimentare (inclusiv cu datele mobile inchise) folosind meniul Self Care *100#. Doar ca...da, trebuie un pic de atentie, ca sa nu-ti intre pe credit. Si cand reactivezi, sa te asiguri ca e totul ok inainte sa te apuci de sunat sau navigat pe internet. Cred ca tuturor ni s-a intamplat chestia asta (mie unul cu siguranta mi s-a mai intamplat). Asa invatam cum sa fim mai atenti si sa evitam situatiile astea pe viitor. 🙂

Client Orange

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Da, dupa cum zice si FLo mai sus, pare ca ai incarcat cu credit...care, cel mai probabil, s-a terminat cat ai zice peste, in special cu datele mobile deschise.

Vezi care e statusul resurselor din optiune, fie cu un apel la *133#, fie din My Orange (de pe WiFi, sau de pe alt dispozitiv). Cel mai probabil asta s-a intamplat. Ai incarcat cu credit, dar nu ai activat si o optiune din el, motiv pentru care tot ce ai consumat a fost taxat din credit.

Client Orange