la 06-06-2024 03:36 PM - editat ultima oară la 06-06-2024 03:42 PM de GeorgianaD
Buna,
Incepand de acum 2 zile si ieri inclusiv nu am putut face reincarcare Prepay. Detin un abonament si doream sa reincarc in numar prepay cu o optiune . Parcurgeam toti pasi, introducerea numarului,alegerea optiunii , selecatare metoda plata pe factura urmatoare , pus acel cod din 6 cifre si apoi Eroare. Voua vi sa mai intamplat si daca da ce ati facut ? Mersi
la 06-06-2024 03:43 PM
Poți atașa un screenshot cu eroarea desigur acoperind datele personale.
la 06-06-2024 03:43 PM
Salut @purcar,
Ce eroare primești, poți atașa o captura de ecran?
la 06-06-2024 03:44 PM
Abonamentul are minim 3 luni vechime? Este condiția minima pt a putea reîncărca o cartela prepay cu plata la factura
la 06-06-2024 04:00 PM
Salut,
Înseamnă că fie codul nu a fost transmis în timp util, fie a fost tastat greșit. Încearcă să reiei procesul.
la 06-06-2024 04:05 PM
Având în vedere că problema persistă de 2 zile ar fi utilă o poza cu eroarea.
la 06-06-2024 04:50 PM
Incearca sa actualizezi aplicatia sau chiar sa o dezinstalezi si sa o reinstalezi.
la 06-06-2024 09:29 PM
Salutare!
Nu folosesc niciodată cu un cod, dar am făcut chiar ieri o reîncărcare și nu au fost probleme absolut deloc. Te sfătuiesc și pe tine să încarci direct cu opțiune din My Orange, cu factura pe abonament.
Baftă!
la 07-06-2024 10:31 AM
@purcar, s-a rezolvat situația? Ai reușit să faci reîncărcarea?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor