anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema reincarcare Prepay de pe abonament

purcar
Junior

Buna,

Incepand de acum 2 zile si ieri inclusiv nu am putut face reincarcare Prepay. Detin un abonament si doream sa reincarc in numar prepay cu o optiune . Parcurgeam toti pasi, introducerea numarului,alegerea optiunii , selecatare metoda plata pe factura urmatoare , pus acel cod din 6 cifre si apoi Eroare. Voua vi sa mai intamplat si daca da ce ati facut ? Mersi

8 Răspunsuri 8

Anonim
Neaplicabil

Poți atașa un screenshot cu eroarea desigur acoperind datele personale.

RafaHelper
#StarMember

Salut @purcar

Ce eroare primești, poți atașa o captura de ecran?

Anonim
Neaplicabil

Abonamentul are minim 3 luni vechime? Este condiția minima pt a putea reîncărca o cartela prepay cu plata la factura 

FLo1
#StarMember

Salut,

Înseamnă că fie codul nu a fost transmis în timp util, fie a fost tastat greșit. Încearcă să reiei procesul.

Anonim
Neaplicabil

Având în vedere că problema persistă de 2 zile ar fi utilă o poza cu eroarea.

delfinas
#StarMember

Incearca sa actualizezi aplicatia sau chiar sa o dezinstalezi si sa o reinstalezi.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Nu folosesc niciodată cu un cod, dar am făcut chiar ieri o reîncărcare și nu au fost probleme absolut deloc. Te sfătuiesc și pe tine să încarci direct cu opțiune din My Orange, cu factura pe abonament.

Baftă!

DanielaH
Moderator

@purcar, s-a rezolvat situația? Ai reușit să faci reîncărcarea?