Perioada de gratie nu este afisata
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
02-01-2024 09:38 PM - editat 02-01-2024 09:39 PM
Salutare, in my orange aplicatia mobila dar si in varianta web nu este afisata perioada de gratie a cartelei prepay, care o fi problema? Am reincarcat ultima oara in luna decembrie 7 euro am si optiune activa. Oricum nu ma afecteaza deoarece reincarc lunar dar totusi is curios de ce nu apare cand se incheie perioada de gratie. Am vb si pe chat cu ei dar tot nu sa rezolvat. Stiu ca sunt si cativa angajati orange pe aici daca ma pot ajuta cu corectarea problemei. Pe numarul sotiei este afisata perioada de gratie, pe numarul meu nu e afisata.
Am atasat si un print, arata doar perioada activa dar la perioada de gratie nu apare nimic
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
02-01-2024 09:57 PM - editat 02-01-2024 09:57 PM
My Orange app ce îți arată? Print-ul pare de pe web. La mine arată așa:
O eventuală remediere doar de către Serviciul Clienți poate fi realizată. E de mult timp situația sub forma aceasta? Contactează-i din MyOrange app--> Altele --> Contact and Feedback--> Scrie-ne.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
02-01-2024 10:04 PM - editat 02-01-2024 10:05 PM
Tot la fel apare și pe myorange mobil
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
02-01-2024 10:13 PM - editat 02-01-2024 10:15 PM
Se mai întâmplă... Ține de cont, deci e necesară o resetare/revizie a contului. Dacă vrei simplu și rapid, încearcă mâine după 8:30, pe chat cu Djingo ---> "transfer operator" .... și totul îti va lua doar câteva minute. Succes și te așteptăm cu feedback.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
02-01-2024 10:12 PM - editat 02-01-2024 10:13 PM
Posibil sa se actualizeze în câteva ore.
Poți elimina numărul din cont și apoi să încerci să îl introduci la loc.
Este posibil daca ai mai multe numere pe același cont.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-01-2024 10:20 PM
Tot la fel apare, culmea ca și dacă apelez *100# și încerc sa aflu de acolo perioada de gratie, nici acolo nu e afișată
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-01-2024 11:27 PM
Fiind o problemă particulară pe cont, indiferent de modalitatea de acces / interogare, rezultatul este același. Cum menționam, rezolvarea este accesarea serviciului clienți.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-01-2024 10:22 PM
Ai aceasta problema de mult timp?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-01-2024 10:25 PM
Din luna decembrie
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-01-2024 10:34 PM
Atunci nu îți rămân decât variantele chat sau telefon 300.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-01-2024 10:37 PM
Salut,
Problema e pe cont, dupa cum pare. Deci...vei avea nevoie de ajutor din partea cuiva de la Orange.
Incepand de maine dimineata, poti apela la mijloacele de contact de aici. 🙂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
03-01-2024 09:12 AM - editat 03-01-2024 09:14 AM
Am contactat, dar am primit un răspuns pe lângă subiect, ca cică dacă nr nu va fi reîncărcat pana în luna iunie va fi direct dezactivat nu va întra un gratie
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
03-01-2024 09:20 AM - editat 03-01-2024 09:41 AM
Salut,
Era ok si screenshot-ul. 🙂 Ce pot sa zic este ca trebuie insistat. E clar ca nu s-a inteles intrebarea. De fapt, nici n-ar fi trebuit sa fie o intrebare. E o problema, si pare sa fie doar la tine. La mine e ok, de exemplu.
Deci, in loc sa-ti spuna cum functioneaza perioada de gratie, ar fi trebuit sa inteleaga faptul ca tie nu-ti apare data la care expira acea perioada, in aplicatie. Si nu tine de aplicatie, pentru ca ai incercat si in varianta web. Tine de cont.
Din pacate, am mai primit si eu raspunsuri de genul asta... Si intotdeauna simt ca cineva n-a inteles ca lumea problema, sau nu a dat suficienta atentie.
Iti recomand si varianta chat-ului Djingo de aici.
AdBlocker-ul (daca ai), trebuie sa fie dezactivat (nu neaparat de tot, poate sa fie dezactivat doar pentru site-ul orange) ca sa functioneze (site-ul nu contine ad-uri, dar un adblocker blocheaza printre altele si pop-up-urile, care sunt necesare in cazul asta).
Pentru a intra in legatura cu un consultant uman, trebuie sa scrii (posibil de 2 ori): "transfer operator". Chat-ul din aplicatie si cel de pe web nu sunt acelasi lucru.
Sper sa intalnesti pe cineva mai priceput... In principiu, nu cred ca au ce sa faca, decat o eventuala resetare pe cont. Dar in cel mai rau caz, ar trebui sa deschida o sesizare si sa trimita situatia la tehnic.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
03-01-2024 11:20 AM - editat 03-01-2024 11:24 AM
Deci am vb și la 300 și pe chatul din varianta web și răspunsul lor este ca nr nu are perioada de gratie pt este un număr nou, culmea ca și nr soției are câteva zile dar ei ii apare perioada de gratie deci nu se pupa explicația lor. Ar trebui sa imi fie afisata perioada de gratie si mie deci. ( nr meu a fost pe abonament și dupăia transformat în prepay în decembrie) . În fine numai îmi bat capul ca vad ca o țin pe a lor 😂. Poate totuși un moderator din comunitate ma poate ajuta ar fi super 🙂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
03-01-2024 11:24 AM - editat 03-01-2024 11:27 AM
Salut eu am 2 numere noi maxim 20 zile și am perioade de gratie pentru ambele.
Incredibil ce răspunsuri pot da atât de ușor de demontat.
Eu am avut afișată perioada de gratie din prima zi.