anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu am putut să folosesc 5 euro credit la reîncărcarea online

Marcy1
Începător

Bună ziua 

Am in contul Orange 5 euro credit alocați. Nu am putut sa ii folosesc la reîncărcarea online. În acest sens, exista o alta metoda de a-i folosi? Sau ii pot transfera în contul bancar? 

1 Soluţie acceptată‚

RafaHelper
#StarMember

Salut @Marcy1,

Cu acel credit iți poți activa o opțiune Orange, găsești mai multe detalii aici: https://www.orange.ro/prepay/

Iți las si mai jos pași pentru a activa o opțiune Orange Prepay:

Fie că ai un SIM Orange PrePay sau îți activezi acum unul nou, te poți bucura de opțiunile PrePay astfel:

  • reîncarci direct cu o opțiune și primești beneficiile imediat pe numărul tău. Acestea nu se reactivează automat când le expiră valabilitatea (ex. 28/30 de zile), de aceea îți recomandăm să reîncarci din nou cu opțiune sau alegi o opțiune cu reactivare automată (opțiuni recurente)
  • reîncarci cu credit și activezi o opțiune cu reactivare automată (opțiuni recurente). Opțiunea se reactivează la fiecare 21/28/30/35 de zile, dacă ai credit suficient în cont. Cu câteva zile înainte de expirarea opțiunii primești un mesaj prin care îți reamintim să reîncarci; dacă ai întârziat cu reîncărcarea, reactivează manual opțiunea în contul tău My Orange, prin apel gratuit la *100# / My Orange sau la Serviciul Clienți 300.
  • Opțiunea de 5 € credit reîncărcată într-un magazin Orange sau activată prin meniurile *100#, 300, *122* cod reîncărcare# sau apel 222 tasta 1 oferă valabilitate 28 zile; opțiunea de 5 € credit reîncărcată sau activată pe orange.ro, My Orange, Orange Money sau prin încărcare directă de pe un abonament Orange oferă valabilitate 30 zile.

Opțiunile de 6 si 8 € credit au valabilitate de 28 de zile daca sunt reîncărcate într-un magazin Orange, pe orange.ro, prin My Orange, Orange Money, prin încărcare directă de pe un abonament Orange sau activate prin meniurile *100#, 300, *122* cod reîncărcare# sau apel 222 tasta 1, respectiv 30 de zile daca sunt reîncărcate sau activate prin încărcare automata de pe un abonament Orange prin apel la *100#, ramura Reincarcare PrePay.

 

Alege unde vrei să activezi opțiunea:

Online în contul My Orange sau direct în aplicația "My Orange" dacă folosești un telefon cu sistem de operare Android sau iOS.
Aici poți să reîncarci direct cu o opțiune sau cu credit și să plătești cu cardul bancar sau să activezi/reactivezi o opțiune cu reactivare automată.

Dacă ai credit suficient în cont poți activa opțiuni și prin alte metode:

  • Prin apel la 100#, ramura Promoții/Opțiuni
  • Pentru opțiunile cu trafic de internet inclus - prin mesaj scris la numărul 321, cu fiecare cuvânt cheie specific, astfel :
    • Opțiunea Internet de 6 € credit - SMS cu textul "net6"
    • Opțiunea Internet de 5 € credit - SMS cu textul "net5"
    • Opțiunea Internet de 12 € credit – SMS cu textul "net12"

 

La activarea unei opțiuni din creditul pe care tocmai l-ai reîncărcat, prin apel/SMS gratuit la numerele dedicate sau apel la 100#, asigură-te că în prealabil ai închis orice sesiune de internet. Astfel, creditul necesar activării opțiunii nu va fi consumat pentru traficul de internet.

Reîncarci oricând direct cu opțiune sau credit, fără reactivare automată după 21/28/30/35 de zile:

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Marcy1: Bun venit în Comunitate. La care credit faci referire? Dacă nu este ”Phone credit” atunci orice credit activ pe cont poate fi utilizat la activarea unei opțiuni. Poți să revi cu detalii în acest sens, eventual un screenshot după un SMS primit de la ”info credit? Sau din MyOrange? Doar nu lăsa vizibile date referitoare la numărul tău de telefon. Te așteptăm cu detalii.

La acest credit ma refer

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Corect Marcy. Primești vreo eroare? Cum ai încercat să activezi o extraopțiune? Dacă nu reușești din MyOrange (Altele --> Abonamente și opțiuni), atunci poți efectua activarea din meniul SelfCare prin apel la *100# (3. Optiuni --> 2 Optiuni cu minute ) iar apoi alegi ce opțiune cu minute și net dorești (Bănuiesc că dorești 5.Optiunea 5E 30 zile). Te așteptăm pe topic cu o confirmare a încărcării. 😉

 

RafaHelper
#StarMember

Salut @Marcy1,

Cu acel credit iți poți activa o opțiune Orange, găsești mai multe detalii aici: https://www.orange.ro/prepay/

Iți las si mai jos pași pentru a activa o opțiune Orange Prepay:

Fie că ai un SIM Orange PrePay sau îți activezi acum unul nou, te poți bucura de opțiunile PrePay astfel:

  • reîncarci direct cu o opțiune și primești beneficiile imediat pe numărul tău. Acestea nu se reactivează automat când le expiră valabilitatea (ex. 28/30 de zile), de aceea îți recomandăm să reîncarci din nou cu opțiune sau alegi o opțiune cu reactivare automată (opțiuni recurente)
  • reîncarci cu credit și activezi o opțiune cu reactivare automată (opțiuni recurente). Opțiunea se reactivează la fiecare 21/28/30/35 de zile, dacă ai credit suficient în cont. Cu câteva zile înainte de expirarea opțiunii primești un mesaj prin care îți reamintim să reîncarci; dacă ai întârziat cu reîncărcarea, reactivează manual opțiunea în contul tău My Orange, prin apel gratuit la *100# / My Orange sau la Serviciul Clienți 300.
  • Opțiunea de 5 € credit reîncărcată într-un magazin Orange sau activată prin meniurile *100#, 300, *122* cod reîncărcare# sau apel 222 tasta 1 oferă valabilitate 28 zile; opțiunea de 5 € credit reîncărcată sau activată pe orange.ro, My Orange, Orange Money sau prin încărcare directă de pe un abonament Orange oferă valabilitate 30 zile.

Opțiunile de 6 si 8 € credit au valabilitate de 28 de zile daca sunt reîncărcate într-un magazin Orange, pe orange.ro, prin My Orange, Orange Money, prin încărcare directă de pe un abonament Orange sau activate prin meniurile *100#, 300, *122* cod reîncărcare# sau apel 222 tasta 1, respectiv 30 de zile daca sunt reîncărcate sau activate prin încărcare automata de pe un abonament Orange prin apel la *100#, ramura Reincarcare PrePay.

 

Alege unde vrei să activezi opțiunea:

Online în contul My Orange sau direct în aplicația "My Orange" dacă folosești un telefon cu sistem de operare Android sau iOS.
Aici poți să reîncarci direct cu o opțiune sau cu credit și să plătești cu cardul bancar sau să activezi/reactivezi o opțiune cu reactivare automată.

Dacă ai credit suficient în cont poți activa opțiuni și prin alte metode:

  • Prin apel la 100#, ramura Promoții/Opțiuni
  • Pentru opțiunile cu trafic de internet inclus - prin mesaj scris la numărul 321, cu fiecare cuvânt cheie specific, astfel :
    • Opțiunea Internet de 6 € credit - SMS cu textul "net6"
    • Opțiunea Internet de 5 € credit - SMS cu textul "net5"
    • Opțiunea Internet de 12 € credit – SMS cu textul "net12"

 

La activarea unei opțiuni din creditul pe care tocmai l-ai reîncărcat, prin apel/SMS gratuit la numerele dedicate sau apel la 100#, asigură-te că în prealabil ai închis orice sesiune de internet. Astfel, creditul necesar activării opțiunii nu va fi consumat pentru traficul de internet.

Reîncarci oricând direct cu opțiune sau credit, fără reactivare automată după 21/28/30/35 de zile:

DanielaH
Moderator

@Marcy1, ai reușit să activezi opțiunea?