08-05-2023 01:30 PM - editat 08-05-2023 01:32 PM
În ultima vreme s-a întâmlpat de mai multe ori că internetul s-a oprit deși aveam semnal, a apărut și semnalul de 4G, chiar dacă am oprit și după aceea am repornit datele mobile. Singura soluție era repornirea telefonului. Restul serviciilor (apel, SMS) funcționează bine. Știu mai multe cazuri asemănătoare, am observat că problema nu depinde de tipul de telefon și nici de locație.
08-05-2023 01:36 PM - editat 08-05-2023 01:37 PM
Bun venit in Comunitate!!!
Cumva depinde de ora, noaptea fiind mai dese sincopele?
la 08-05-2023 01:38 PM
Nu depinde de ora.
la 08-05-2023 03:15 PM
Salutare!
Din păcate, au mai fost semnalate și astfel de probleme și în mare parte sunt cunoscute, dar punctual este bine să comunici chiar lor problemele amintite aici, pentru a face ceva cei din Departamentul Tehnic.
Le poți scrie chiar din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor