la 06-05-2023 10:04 PM - editat ultima oară la 09-05-2023 09:47 AM de DanielaH
Salut detin un prepay orange , care a intrat in perioada de gratie , folosesc rar acel număr find plecat din România, astăzi am vrut sa incarc acel număr cu opțiunea de 12 euro online , zis si facut , bani mi-au fost luați, opțiunea apare procesata cu succes în aplicație, dar sim-ul nu mi-a fost incarcat... am încercat sa incarc si cu credit... doar ca acolo mi-a dat eșuat, cu toate ca suma de 4 euro mi-a fost retrasa din cont ...
la 06-05-2023 10:13 PM
Andrei, bun venit in Comunitate!!!
Ce inseamna ca a iesit din perioada de gratie? De cand nu a mai fost activ?
la 06-05-2023 10:19 PM
Salut, sim-ul a fost cumpărat nou , in ianuarie , activat tot atunci ,si dupa nu l-am mai folosit .. in aplicație apare perioada de activitate: 22 martie 2023
Perioada de gratie 21. Martie 2024
la 06-05-2023 10:22 PM
la 06-05-2023 11:33 PM
@AndreiCiobotea: Bun venit în Comunitate. Să clarificăm unele aspecte neclare aici și din cauza cărora nu poți utiliza opțiunea. Așadar:
- nu ai utilizat numărul în ultimile 4 luni în România, iar acum l-ai activat direct în roaming. Problema: nu vei putea utiliza resursele opțiunii întrucât în ultimile 4 luni nu ai utilizat numărul în România măcar 50%, conform politicii de utilizare rezonabilă a resurselor în roaming.
-încărcând cu opțiunea de 12€ ai numărul activ și roaming activat, însă numărul va putea fi folosit doar cu credit. Dacă nu funcționează schimbă rețeaua cu o alta disponibilă în locația ta. Este interesant că nu apare opțiunea activă în MyOrange, deși ai roamingul activat.
- interesant că ai roaming activat, însă nu apare opțiunea activată în MyOrange. Ai vreo actualizare în acest sens? Oricum dacă nu, doar încărcarea cu credit și reactivarea roamingului din MyOrange va putea conduce la utilizarea PE CREDIT a numărului tău, până la revenirea în țară.
Te așteptăm cu informații actualizate. Numai bine.
la 06-05-2023 11:37 PM
O sa aștept pana maine sa vad .. mai exact .. poate este si o problema rețea.. cu toate ca nu înțeleg de ce nu funcționează nici reîncărcarea cu credit..
la 06-05-2023 11:42 PM
Cum menționam, pare ciudat că s-a activat roamingul de la opțiunea de 12€, însă nu apare ca activă și nici datele de activitate/grație nu s-a schimbat. Reîncearcă cu un restart /schimbare rețea parteneră. Revino pe topic cu actualizări.
la 06-05-2023 11:51 PM
Crede-mă că numai cu apă sfințită nu am încercat... în rest le-am încercat pe toate ...
la 07-05-2023 12:05 AM
Dacă te cred nu se schimbă situația. Eu am expus posibile cauze /soluții având în vedere situația în care te afli. Ideea este că ai nevoie de credit și să te asiguri că este roamingul activ. Totuși sper că te afli întro țară din SEE, altfel roamingul activat nu e ok și trebuie reactivat.
la 07-05-2023 12:08 AM
Ma aflu în Italia mai exact.. nu este prima data când folosesc un prepay , pe langa abonamente mai mereu am un sim..dar e prima data când pățesc o asemenea problemă...
la 07-05-2023 07:50 AM
@AndreiCiobotea: Diferența constă în faptul că pe abonament (probabil) aveai implicit activat roamingul, iar în caz de depășire a limitei de consum în roaming la 50% intrai pe credit. În cazul prepay-ului tău, pare că nici opțiunea de 12€ nu este activă pe cont (măcar pentruactivarea roamingului), deci consumul din credit nu se realizează nici atât. Interesant este acel screenshot cu roamingul activat.
Revino cu actualizări dacă s-a schimbat ceva la situația ta. Numai bine.
la 06-05-2023 10:24 PM
Cat l-ai folosit in roaming? Roamingul e activat?
la 06-05-2023 10:28 PM
Nu a fost folosita în Roaming decat putin , dupa aceea am lasat-o deoparte
la 06-05-2023 10:38 PM
Activează roamingul din My Orange și din telefon.
la 06-05-2023 10:41 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor