la 23-10-2025 04:01 PM
Nu mai am deloc semnal la cartela prepay. Am dat restart la telefon, am reintrodus cartela, insa tot ce s-a intamplat era sa ma deconecteze din my orange si sa nu ma lase sa bag nunarul inapoi. Semnal tot nu este
la 23-10-2025 04:33 PM
Contactează serviciul clienți, ei ți-l pot reactiva daca nu a trecut mult timp de la expirarea perioadei de gratie.
la 23-10-2025 04:16 PM
Rici, bun venit in Comunitate!!!
De cand ai aceasta problema? In ce zona te afli? Cartela e incarcata?
la 23-10-2025 04:21 PM
Azi am sesizat problema insa nu e exclus sa fie de ieri. Ma aflu in judetul Mures. Cartela a fost incarcata ultima data cam o luna in urma cu 15 zile internet, cu minute si intenetcam 2-3 luni in urma. Acum ma aflu in perioada de gratie
la 23-10-2025 04:26 PM
@Rici: Nu poate fi adăugat un număr în cont decât dacă este activ. Asigură-te că e activ, nu in perioadă de grație.
la 23-10-2025 04:28 PM
Are sens. Insa era in aplicatie inainte sa dau restart. De ce l-a scos?
la 23-10-2025 05:50 PM
Un număr la care i se schimbă statusul...."dispare automat", adică dacă este migrat, portat, sau cu termen de grație expirat atunci numărul dispare implicit de pe cont. Altfel nu.
la 23-10-2025 04:28 PM
Daca e vb de optiunea de 2 euro, cu 15 zile valabilitate, perioada de gratie e de 30 de zile. Sigur esti in perioada de gratie?
23-10-2025 04:31 PM - editat 23-10-2025 04:32 PM
Aparent nu stiam bine au trecut mai mult de 30 de zile. Deci inseamna ca am pierdut numarul nu?
la 23-10-2025 04:33 PM
Contactează serviciul clienți, ei ți-l pot reactiva daca nu a trecut mult timp de la expirarea perioadei de gratie.
la 23-10-2025 04:40 PM
Daca a iesit din perioada de gratie, da, a intrat in perioada de carantina. Poti incerca sa-l recuperezi, sa contactezi un consultant Orange. S-ar putea sa te puna sa faci abonament pe acel numar, daca vrei neaparat sa-l recuperezi.
la 23-10-2025 04:44 PM
Dacă este vorba de zile, nu este necesar achiziționarea unui abonament.
la 23-10-2025 05:01 PM
Am scris "s-ar putea"...conditional-optativ... Depinde de cei de la Orange, nu hotaram noi daca va fi nevoie sa achizitioneze abonament pt acel numar. Eu doar l-am pregatit si pt aceasta eventualitate.
la 23-10-2025 05:07 PM
Este important să știe care sunt alternativele disponibile, iar abonamentul să rămână doar ultima opțiune. Poate fi încurajat de faptul că și alții au reușit în situații similare.
23-10-2025 04:30 PM - editat 23-10-2025 04:31 PM
Salutare!
Ești sigur că te afli in perioada de gratie? Din păcate, atunci când te afli in perioada de gratie nu poți adăuga numărul in contul my Orange.
Contactează serviciul clienți pentru a verifica numărului prepay, daca s-au făcut anumite modificări.
https://www.orange.ro/contact/
O poți face prin chatul din aplicație sau telefonic.
la 23-10-2025 04:24 PM
Salutare!
Ai verificat și pe alt telefon? Ai întrebat și alte persoane? Poate e o problemă cu rețeaua in zona ta!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor