anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Lipsa semnal si deconectat din my orange

Rici
Junior

Nu mai am deloc semnal la cartela prepay. Am dat restart la telefon, am reintrodus cartela, insa tot ce s-a intamplat era sa ma deconecteze din my orange si sa nu ma lase sa bag nunarul inapoi. Semnal tot nu este

1 Soluţie acceptată‚

Contactează serviciul clienți, ei ți-l pot reactiva daca nu a trecut mult timp de la expirarea perioadei de gratie.

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

delfinas
#StarMember

Rici, bun venit in Comunitate!!!

De cand ai aceasta problema? In ce zona te afli? Cartela e incarcata? 

Azi am sesizat problema insa nu e exclus sa fie de ieri. Ma aflu in judetul Mures. Cartela a fost incarcata ultima data cam o luna in urma cu 15 zile internet, cu minute si intenetcam 2-3 luni in urma. Acum ma aflu in perioada de gratie

FLo1
#StarMember

@Rici: Nu poate fi adăugat un număr în cont decât dacă este activ. Asigură-te că e activ, nu in perioadă de grație. 

Are sens. Insa era in aplicatie inainte sa dau restart. De ce l-a scos?

FLo1
#StarMember

Un  număr la care i se schimbă statusul...."dispare automat", adică dacă este migrat, portat, sau cu termen de grație expirat atunci numărul dispare implicit de pe cont. Altfel nu.

Daca e vb de optiunea de 2 euro, cu 15 zile valabilitate, perioada de gratie e de 30 de zile. Sigur esti in perioada de gratie?

delfinas_0-1761226096895.png

 

Aparent nu stiam bine au trecut mai mult de 30 de zile. Deci inseamna ca am pierdut numarul nu?

Contactează serviciul clienți, ei ți-l pot reactiva daca nu a trecut mult timp de la expirarea perioadei de gratie.

Daca a iesit din perioada de gratie, da, a intrat in perioada de carantina. Poti incerca sa-l recuperezi, sa contactezi un consultant Orange. S-ar putea sa te puna sa faci abonament pe acel numar, daca vrei neaparat sa-l recuperezi.

Dacă este vorba de zile, nu este necesar achiziționarea unui abonament.

Am scris "s-ar putea"...conditional-optativ... Depinde de cei de la Orange, nu hotaram noi daca va fi nevoie sa achizitioneze abonament pt acel numar. Eu doar l-am pregatit si pt aceasta eventualitate.

Este important să știe care sunt alternativele disponibile, iar abonamentul să rămână doar ultima opțiune. Poate fi încurajat de faptul că și alții au reușit în situații similare.

Salutare!

Ești sigur că te afli in perioada de gratie? Din păcate, atunci când te afli in perioada de gratie nu poți adăuga numărul in contul my Orange.

Contactează serviciul clienți pentru a verifica numărului prepay, daca s-au făcut anumite modificări.

https://www.orange.ro/contact/ 

O poți face prin chatul din aplicație sau telefonic.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai verificat și pe alt telefon? Ai întrebat și alte persoane? Poate e o problemă cu rețeaua in zona ta!