la 07-10-2023 05:57 PM - editat ultima oară la 09-10-2023 08:12 AM de DanielaH
Salutare!
Pe data de 08.09 mi-am încărcat cartela cu 6€ (am activat opțiunea de 6€) și am primit 2 bonusuri: unul de 60GB și altul de 100GB. Ieri mi-am încărcat iar cartela cu 6€ și am lasat sa mi se reactiveze opțiunea peste noapte. Problema! Astăzi văd ca am primit doar un bonus de 60gb.
Contactez un operator la ora 9. Îi ofer informațiile necesare, verifică totul, constată că am dreptate, face o sesizare si zice că imi voi primi bonusul de 100GB care lipsește în 24h. Foarte bine!
De plictiseala, mai contactez un operator la ora 16 sa întreb cand îmi voi primi bonusul. Doamna/domnișoara zice așa: "Bonusul se primeste automat ori la reincarcare cu credit, ori la reincarcare cu optiune direct. Daca activati optiunea din credit, nu se mai primeste un bonus suplimentar".
Ce părere aveți?
De când există "activare din credit"?
la 07-10-2023 08:22 PM
@radu_muraru7: Eu ți-am specificat de la început problema: Cei 100GB îi primești pentru activare din MyOrange. Activarea recurentă este o activare automată din sistem, NU este activare din MyOrange. Regret. Poate data viitoare.....
Te așteptăm în Comunitate și cu alte întrebări, probleme, contribuții. Numai bine.
la 08-10-2023 01:53 PM
Cum explicam anterior: ai oferta prepay în 2 variante: cu MyOrange sau fără. Oferta recurentă nu implică accesarea contului. Mai explicit îl face pe Orange să scrie romane, iar la client să nu-i pese.
la 08-10-2023 02:06 PM
Sigur. Am inteles. Eu ziceam doar ca n-ar fi rau sa se adauge un text de genul:
"Bonusul de 100GB nu se aloca pentru reactivarea automata a optiunilor recurente." Scurt si la obiect.
Asa cum s-a putut pune text dedicat pentru optiunile cu roaming si reincarcarea cu credit, sunt sigur ca se poate pune unul si pentru reactivarea automata. Doar in caz ca nu e clar pentru toata lumea. Nu zic ca n-ai dreptate. Ba din contra, iti multumesc pentru clarificari. Ziceam doar ca ar ajuta poate un text dedicat pentru asta.
Nu e "roman", si daca esti genul de client caruia nu-i pasa, indiferent cat de scurt sau de lung ar fi textul, nu te va ajuta, pentru ca nu esti interesat sa-l citesti oricum. :))
Ma rog, eu unul m-am dumirit. Ramane la alegerea Orange-ului daca vrea sa clarifice situatia si pentru altii sau nu.
11-10-2023 01:52 PM - editat 11-10-2023 02:15 PM
07-10-2023 07:28 PM - editat 07-10-2023 07:30 PM
@radu_muraru7: Ar fi utile câteva detalii care nu reies din screenshot-uri. Ai reîncărcat cu credit din MyOrange sau prin alte modalități? Ai activat opțiunea ulterior din MyOrange sau din Self Care, cu apel la *100# ?
Ar fi utilă detalierea ambelor situații: Atât cea din 08septembrie, cât și cea de ieri, 06oct2023. Te așteptăm cu detalii. O seară plăcută.
la 07-10-2023 07:43 PM
Opțiunea am activat-o din My Orange, iar creditul l-am obținut de la o stație SelfPay, dar nu are legătură cu problema căci creditul e credit de oriunde ar fi
la 07-10-2023 07:44 PM
Da...mai putin serviciul Transfer Credit. 🙂 Adica, trebuie sa fie credit cumparat, nu primit. In rest da, creditul e la fel de oriunde l-ai cumpara.
07-10-2023 08:18 PM - editat 07-10-2023 08:24 PM
Mai nou bonusul se oferă nu la reîncărcarea creditului ci la activarea opțiunii, respectiv utilizarea MyOrange pentru activarea opțiunii. Nu contează proveniența creditului. De exemplu (cu menționam anterior), pentru opțiunea de 6euro, chiar și pentru credit obținut prin ”transfer credit”, primești pe lângă cei 6GB incluși implicit: 60GB (pentru activare opțiune de 6euro) și 100GB (activare opțiune din MyOrange), adică 166GB TOTAL
07-10-2023 08:22 PM - editat 07-10-2023 08:23 PM
My bad. Asa e. Eu intelesesem initial ca nu se acorda daca activezi/reactivezi optiunea cu acel credit. De fapt, textul spune ca nu se aloca la credit transferat sau cumparat. Altfel spus, "trigger-ul" este activarea/reactivarea optiunii, nu transferul sau cumpararea de credit.
la 07-10-2023 07:48 PM
Ca să revin cu o clarificare privind preferințele pentru opțiunile recurente: Ai primit 66GB astfel: 60GB pentru activarea opțiunii, iar 6GB pentru că sunt cuprinși în opțiune (nu bonus). Însă, (atenție) pentru a primi și cei 100GB ar fi trebuit activarea opțiunii din MyOrange, ceea ce nu s-a întâmplat, opțiunea fiind recurentă și activarea făcându-se implicit. Pentru cei 100GB, ca un sfat pe viitor, ar fi trebuit ca: fie să fi activet direct opțiunea de 6euro din MyOrange, fie să fi încărcat cu credit, iar ulterior să reactivezi MANUAL din MyOrange opțiunea de 6euro. Simplu, ca la Orange.
Indiciu: Verifică bonusu-rile primite la reîncărcare din/fără My Orange. De ce? Pentru că ”reactivarea recurentă a unei opțiuni” nu înseamnă ”activare din MyOrange”. Numai bine.
la 07-10-2023 08:16 PM
Mai bine pierd câteva ore din opțiunea curentă si mi-o activez manual, decat să vorbesc iar cu alți operatori ca nu mi-am primit bonusul.
Ce bonus sa verific? Ce spui ca "reactivarea recurentă a unei opțiuni" nu înseamnă "activare din My Orange"?
- Am activat din MyOrange opțiunea de 6€ cu creditul cumpărat (pe 8.09). Ieri am cumpărat alți 6€ si am lăsat recurenta sa se reactiveze singură. Am vorbit cu doamna de la 16 si zice că trebuie sa fiu contactat de "departamentul care se ocupă" in 3 zile lucrătoare.
Data viitoare pierd câteva ore si o reactivez manual, sa nu mai aștept 3 zile daca se întâmplă iar.
la 07-10-2023 08:22 PM
@radu_muraru7: Eu ți-am specificat de la început problema: Cei 100GB îi primești pentru activare din MyOrange. Activarea recurentă este o activare automată din sistem, NU este activare din MyOrange. Regret. Poate data viitoare.....
Te așteptăm în Comunitate și cu alte întrebări, probleme, contribuții. Numai bine.
la 07-10-2023 08:59 PM
Asta e. Prostie mare chestia asta de la Orange.
la 07-10-2023 09:17 PM
@radu_muraru7: MY ORANGE este o aplicăție 100% Orange. Restul variantelor și posibilităților de reîncărcare, sunt valabile, sunt acceptate, dar nu îți oferă aceleași avantaje precum aplicația MyOrange. Revino oricând aici în COMUNITATE cu întrebări acolo unde nu ești sigur pe informațiile deținute, chiar și înainte de orice acțiune de reîncărcare și vei putea afla noile oferte / promoții și condiții de îndeplinire a acestora.
la 07-10-2023 10:10 PM
M-am referit la faptul ca nu primești bonus la reactivarea recurentei
la 07-10-2023 10:16 PM
Prin activarea recurenței nu faci nimic special. Ideea era utilizarea aplicației și a utilizării contului, nu doar o simplă plată. Pentru simpla activare a opțiunii primești cei 60GB (în cazul opțiunii de 6euro). Însă utilizarea MyOrange este acțiunea care îți aduce cei 100GB, ceea ce nu se aplică în cazul tău (cel din octombrie) și al recurenței în general.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor