anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Lipsa bonus reîncărcare

radu_muraru7
Junior entuziast

Salutare!

Pe data de 08.09 mi-am încărcat cartela cu 6€ (am activat opțiunea de 6€) și am primit 2 bonusuri: unul de 60GB și altul de 100GB. Ieri mi-am încărcat iar cartela cu 6€ și am lasat sa mi se reactiveze opțiunea peste noapte. Problema! Astăzi văd ca am primit doar un bonus de 60gb.

Contactez un operator la ora 9. Îi ofer informațiile necesare, verifică totul, constată că am dreptate, face o sesizare si zice că imi voi primi bonusul de 100GB care lipsește în 24h. Foarte bine!

De plictiseala, mai contactez un operator la ora 16 sa întreb cand îmi voi primi bonusul. Doamna/domnișoara zice așa: "Bonusul se primeste automat ori la reincarcare cu credit, ori la reincarcare cu optiune direct. Daca activati optiunea din credit, nu se mai primeste un bonus suplimentar". 

 

Ce părere aveți?

De când există "activare din credit"?

1 Soluţie acceptată‚

@radu_muraru7: Eu ți-am specificat de la început problema: Cei 100GB îi primești pentru activare din MyOrange. Activarea recurentă este o activare automată din sistem, NU este activare din MyOrange. Regret. Poate data viitoare..... 

Te așteptăm în Comunitate și cu alte întrebări, probleme, contribuții. Numai bine.

Vizualizare soluţie în postul original

36 Răspunsuri 36

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Da, exista activare optiune din credit. Se poate folosi fie la optiunile cu activare recurenta automata (pare sa fie si cazul tau), fie pur si simplu pentru activarea unei optiuni noi. Din aplicatia My Orange, mergi la Altele > Abonamente si Optiuni > Alegi optiunea > Finalizeaza. 

De asemenea, in descrierea optiunii de 6 Euro avem asa:

"Bonusul se acordă automat la activarea/reactivarea opțiunii și are aceeași valabilitate ca beneficiile opțiunii PrePay alese.
Bonusul nu se acordă pentru reîncărcările cu credit sau la activările/reactivările de opțiuni de/pentru roaming."

arsradu_0-1696695678438.png

Mai multe informatii despre bonusuri si aici:

arsradu_0-1696696819737.png

 

Concluzia: la reactivarea optiunii recurente, pe baza de credit cumparat anterior, bonusul ar trebui sa se aloce.

Daca nu s-a realocat, e o problema.

Daca colegii de pe chat ti-au spus ca se va rezolva, atunci eu zic sa astepti sa se rezolve. Eventual poti sa mai ceri un status la ceva timp.

Client Orange

Spuneți-i asta și persoanei care mi-a răspuns la 16 pe chat support.

A realizat că nu are dreptate si mi-a zis că îmi recomandă să aștept părerea unui specialist de la departamentul care o sa se ocupe. 🤣🤣

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Nimeni nu-i perfect. Si greseli sa stii ca fac si cei de la Relatii Clienti, indiferent ca e suport telefonic sau pe chat. Se mai intampla. Mi s-a intamplat si mie. Important e sa corecteze pentru interactiunile viitoare.

In cazul asta, e un pic confusing, si inteleg de unde a venit ideea cu creditul. Pentru ca acel bonus nu se acorda la reincarcarea cu credit. Nu are legatura cu reincarcarea in sine, ci cu activarea/reactivarea optiunii.

Si intrucat optiunile pot fi cumparate si "individual" (aveau un nume, dar nu-mi mai vine in minte acum) de tip "recharge&go", dar si activate din credit (recurente)...probabil ca s-a facut o asociere si ti-a spus ca nu se primeste creditul la reactivarea optiunii din credit, in loc sa-ti spuna ca nu se primeste la reincarcare cu credit (fara activare optiune). Ceea ce ar fi fost corect, intr-adevar.

Client Orange

@arsradu: te referi la..... ”extra-opțiune”? 😉 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Extra...optiune, da. 🙂 Dar aveau un nume specific. Nu mai stiu acum. O sa-l pun aici cand imi amintesc.

Update:

Aparent Orange le numeste "recharge&go". De exemplu pe pagina asta.

Client Orange

@radu_muraru7: Asta e... uneori nesiguranța ne îndeamnă la o documentare ulterioară și apoi la un răspuns concret. 

Greșit! Activarea recurentă nu este o alternativă pentru a primi bonusul de 100GB.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Inteleg ce spui. Incerc doar sa-mi dau seama daca functionalitatea/nefunctionalitatea asta este un bug sau o decizie a celor de la Orange.

Exista vreun motiv pentru care consideri ca reactivarea recurenta ar fi o exceptie? Pentru ca pe pagina Orange de mai sus nu mentioneaza nimic in sensul asta.

Vorbim de faptul ca nu funcționează acum asa sau ca nu ar trebui sa functioneze asa? Pentru ca sunt doua lucruri total diferite.

Client Orange

Sunt 2 pareri complet diferite, a ta si a lui Flo. Mai bine așteptam răspunsul cuiva de la Orange sau aștept să fiu sunat si transmit in topic răspunsul oficial.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Sigur. Eu n-am gasit nicaieri mentionat faptul ca trebuie sa fie reactivare manuala. Doar ca se aloca doar la activare/reactivare optiune. Atat.

Astfel incat, tind sa cred ca ar trebui sa fie pentru orice fel de activare/reactivare. Daca nu este, fie e un bug in sistem, fie e o omisiune in textul de pe site. Si crede-ma, si eu vreau sa stiu care dintre ele este.

Sunt sigur ca vom avea o clarificare in zilele urmatoare, asa ca, intrucat e weekend, eu zic sa mai avem un pic de rabdare. 🙂

Client Orange

Dragilor, să facem lumină în paradis. Dacă accesați secțiunea de prepay a Orange, aveți un "buton" care glisează între "încărcare din MyOrange".... sau NU. Analizați bonusurile în cele două cazuri și apoi veți înțelege diferența de FIX 100GB, indiferent de valoarea de 5€+. Și cum menționam, o încărcare recurentă NU utilizeză MyOrange la REactivarea opțiunii.

Salut, @radu_muraru7 ! Vrem să transmitem și noi situația descrisă colegiilor de la PrePay. Pentru verificări suplimentare, te rog să îmi trimiți un mesaj privat cu numărul pentru care nu ți s-a alocat bonusul.

@arsradu: nu e "bug", e chiar verificat, iar campania Orange cu "Net destul pentru alegeri cool" exact asta prezintă, inclusiv aici. Repetându-mă, cei 100GB sunt primiți ca actiune a reactivării exclusive a opțiunii din MyOrange. Așadar, ce acțiune include MyOrange la o recurență? ZERO acțiuni, de fapt fiind necesar doar credit pe cont. Nu știu ce anume nu e clar și nici nu îmi dau seama cum să explic altfel.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Inteleg ce zici. Cu toate astea, din ceea ce scrie pe site, nu mi se pare 100% clar ca atat activarea initiala cat si reactivarea lunara trebuie facute din My Orange.

Deci, asa cum s-a putut pune un text explicit care sa anunte ca nu se acorda bonus la reincarcarea cu credit, cred ca ar trebui pus inca unul in care sa specifice ca nu se primeste bonus (sau cel putin bonusul de 100GB) la reactivarea automata a optiunii.

Poate ti se pare evident, si logic. Eu unul prefer un text dedicat pentru asta. Cred ca ar ajuta la clarificarea situatiei pentru toata lumea.

Client Orange