anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Incarcare Prepay cu 5€, dar contul nu a fost reincarcat

Nonny
Junior

Am efectuat o reîncărcare prepay online cu 5€, si a trecut o zi iar contul meu nu a fost reincarcat, desi plata a fost realizata, iar in aplicatia My Orange spune ca optiunea de 5€ este deja activă!

15 Răspunsuri 15

arsradu
#StarMember

Salut,

Verifica si informatiile de la 333 (*133#). Vezi daca corespund. Eventual, daca poti, pune si aici o captura de ecran sa vedem cam cum arata mesajele pe care le primesti.

Vezi sa nu fi reincarcat cu credit. Si daca asta s-a intamplat, asigura-te ca activezi si o optiune, fie din My Orange, fie de la *100#. Dar hai sa vedem intai daca informatiile oferite in My Orange sunt corecte sau nu.

Client Orange

Screenshot_20230724_222929_Messages.jpg

Salut,

Da, pare ca s-a reincarcat cu credit, nu s-a activat nicio optiune si, intre timp, creditul s-a consumat. 

Client Orange

Eu in aplicatie am selectat la încărcare optiune cu minute! Incarc de foarte mult timp asa, dar nu am pățit pana acum! Stiu ca atunci cand selectez incarcarea cu minute, se activeaza direct optiunea cu minute...banuiesc ca undeva s-a produs o eroare

Mulțumesc mult ptr raspuns!

Da, asa e. Teoretic cele doua ar trebui sa afiseze același lucru.

De sunat poti sa suni? Mesaje? Date mobile? Daca da, posibil sa fie intr-adevar o problema pe cont.

Client Orange

Nu, imediat ce am activat optiunea, am asteptat sa-mi apara mesajele cu incarcarea! Nu am activat date mobile sau ceva! Nu merge sa sun, imi spune ca sunt in perioada de gratie! Precizez ca nici macar nu mi a venit confirmare ca a fost incarcata cartela, desi suma a fost platita!

Mmmm.... Da, ceva nu e ok pe cont.

Incearca sa iei legatura cu un consultant maine dimineata la 300, sau pe chat-ul Djingo. Nu mi s-a intamplat pana acum.

Client Orange

Am inteles! Multumesc frumos!

Screenshot_20230724_222832_My Orange.jpg

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Nonny: Ce încărcare ai făcut ultima dată, cu vreo 2 luni în urmă? Perioada de activitate a contului nu a mai fost prelungită din 22 iunie 2023, ceea ce înseamnă că o posibilă încărcare a avut loc în 22-25 mai 2023. O opțiune activată dar cu perioadă activă neactualizată nu poate fi funcțională. 

NU interesează mesajele la 5 minute de interogare sold, ca cele atașate. Important e ultimul mesaj de încărcare și alocare credit / activare opțiune cu resurse. Ai așa ceva? Altfel e inutilă orice descriere. 

Nu am primit mesaj cu activarea opțiunii dupa incarcare!

Ultima data cand a fost incarcata, a fost aceeasi optiune cu resurse.

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Nonny: Asta solicitam anterior: Ultimul mesaj de încărcare/activare. Altfel, situația se va clarifica doar cu cei de la Serviciul Clienți care îți pot confirma încărcarea făcută.