anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Refund optiune minute

user_16546912
Junior

Bună! Am vrut sa programez o încărcare. Am achitat și opțiunea s-a activat instant. Aveam deja o opțiune activa. Cum fac sa primesc banii înapoi sau măcar credit din care sa pot activa opțiunea atunci când voi avea nevoie?

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Salut,

In ciuda aparentelor, NU exista reincarcare programata la Prepay, decat daca, intamplator, ai si un abonament.

Cat despre reincarcare, incearca sa iei legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo si vezi daca iti poate da creditul inapoi in cont.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember

Salutare!

Pentru a rezolva problema, trebuie să îi contactezi pe cei de la Serviciul clienți, adică să suni la 300 sau să le scrii pe Chat Djingo, dacă nu ai consumat nimic.

Baftă!

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver

Pentru dezactivarea optiunii si recuperarea creditului, incearca sa trimiti un SMS la numărul 321 cu textul CREDIT, dar sa nu fi consumat deja din resursele extraopțiunii, pt ca atunci nu mai merge sa recuperezi creditul.

arsradu
#StarMember

Salut,

In ciuda aparentelor, NU exista reincarcare programata la Prepay, decat daca, intamplator, ai si un abonament.

Cat despre reincarcare, incearca sa iei legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo si vezi daca iti poate da creditul inapoi in cont.

Client Orange