Incarcare Prepay cu 5€, dar contul nu a fost reincarcat
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-07-2023 06:36 PM - editat ultima oară la 25-07-2023 08:41 AM de DanielaH
Am efectuat o reîncărcare prepay online cu 5€, si a trecut o zi iar contul meu nu a fost reincarcat, desi plata a fost realizata, iar in aplicatia My Orange spune ca optiunea de 5€ este deja activă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-07-2023 06:40 PM
Salut,
Verifica si informatiile de la 333 (*133#). Vezi daca corespund. Eventual, daca poti, pune si aici o captura de ecran sa vedem cam cum arata mesajele pe care le primesti.
Vezi sa nu fi reincarcat cu credit. Si daca asta s-a intamplat, asigura-te ca activezi si o optiune, fie din My Orange, fie de la *100#. Dar hai sa vedem intai daca informatiile oferite in My Orange sunt corecte sau nu.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-07-2023 10:31 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-07-2023 10:34 PM
Salut,
Da, pare ca s-a reincarcat cu credit, nu s-a activat nicio optiune si, intre timp, creditul s-a consumat.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-07-2023 10:37 PM
Eu in aplicatie am selectat la încărcare optiune cu minute! Incarc de foarte mult timp asa, dar nu am pățit pana acum! Stiu ca atunci cand selectez incarcarea cu minute, se activeaza direct optiunea cu minute...banuiesc ca undeva s-a produs o eroare
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-07-2023 10:37 PM
Mulțumesc mult ptr raspuns!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
24-07-2023 10:38 PM - editat 24-07-2023 10:39 PM
Da, asa e. Teoretic cele doua ar trebui sa afiseze același lucru.
De sunat poti sa suni? Mesaje? Date mobile? Daca da, posibil sa fie intr-adevar o problema pe cont.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-07-2023 10:40 PM
Nu, imediat ce am activat optiunea, am asteptat sa-mi apara mesajele cu incarcarea! Nu am activat date mobile sau ceva! Nu merge sa sun, imi spune ca sunt in perioada de gratie! Precizez ca nici macar nu mi a venit confirmare ca a fost incarcata cartela, desi suma a fost platita!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
24-07-2023 10:46 PM - editat 24-07-2023 10:46 PM
Mmmm.... Da, ceva nu e ok pe cont.
Incearca sa iei legatura cu un consultant maine dimineata la 300, sau pe chat-ul Djingo. Nu mi s-a intamplat pana acum.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-07-2023 10:56 PM
Am inteles! Multumesc frumos!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-07-2023 10:33 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-07-2023 11:15 PM
@Nonny: Ce încărcare ai făcut ultima dată, cu vreo 2 luni în urmă? Perioada de activitate a contului nu a mai fost prelungită din 22 iunie 2023, ceea ce înseamnă că o posibilă încărcare a avut loc în 22-25 mai 2023. O opțiune activată dar cu perioadă activă neactualizată nu poate fi funcțională.
NU interesează mesajele la 5 minute de interogare sold, ca cele atașate. Important e ultimul mesaj de încărcare și alocare credit / activare opțiune cu resurse. Ai așa ceva? Altfel e inutilă orice descriere.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-07-2023 12:36 AM
Nu am primit mesaj cu activarea opțiunii dupa incarcare!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-07-2023 12:38 AM
Ultima data cand a fost incarcata, a fost aceeasi optiune cu resurse.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-07-2023 07:43 AM
@Nonny: Asta solicitam anterior: Ultimul mesaj de încărcare/activare. Altfel, situația se va clarifica doar cu cei de la Serviciul Clienți care îți pot confirma încărcarea făcută.