la 05-02-2025 01:19 PM - editat ultima oară la 05-02-2025 01:22 PM de DanielaH
Buna ziua, am intrat pe site sa verific perioada de gratie si sa reincarc contul daca e necesar, pentru ca ma aflu in afara Romaniei, am 2 intrebari:
1. Acum e perioada de gratie mai mult de 1 an? Ca ultima dara am reincarcat contul in decembrie 2024.
2. Vad ca la mine e setat optiune care "se reactiveaza automat la 05/03/2025", cum pot s-o dezactivez aici de pe site, din "My Orange", ca nu vad nici o optiune de dezactivare?
Va multumesc, salutari de la Chisinau.
05-02-2025 01:56 PM - editat 05-02-2025 04:55 PM
Salut,
Informații despre perioada de activitate/gratie găsești în linkul de mai jos.
https://www.orange.ro/help/perioada-de-activitate-si-de-gratie-
Pentru anularea reactivarii opțiunii, poți contacta serviciul clienți Orange prin chat sau telefonic și să ceri anularea reactivării automate a opțiunii.
Poți încerca și variantele din link-ul acesta , însă dacă nu reușești va trebui sa contactezi serviciul clienți.
https://www.orange.ro/contact/
la 05-02-2025 03:43 PM
Salut,
Perioada de gratie incepe incepe atunci cand se termina perioada activa a creditului. Nu se pot depasi 180 de zile de perioada de activitate sau 360 de zile de gratie.
Pentru a dezactiva o optiune recurenta, te rugam sa apelezi *100# si sa selectezi ramura "Optiuni"-"Optiunile mele active"-"anulare reactivare optiune". Daca nu reusesti asa, te rugam sa apelezi Serviciul Clienti-300.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor