- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-06-2024 08:00 PM
Am credit 8 euro și încerc sa încarc din MyOrange o opțiune de 6 euro dar singura varianta care mi se oferă e sa plătesc cu card bancar.
Am vreo posibilitate sa fac plata de 6 euro din creditul de 8 euro care îl am disponibil in cont? Ce trebuie sa fac în sensul asta.
Mulțumesc

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-06-2024 11:59 PM
SelfCare este *100# . Dacă este suficient lasă până după ce pleci din RO. Numărul îl vei folosi și în SUA? Sau era doar pentru RO? Oricum dacă vrei să nu pierzi numărul să ai grijă la perioada de grație: perioadă depășită = număr pierdut.
Te așteptăm să revii oricând ai întrebări, curiozități, informații de partajat cu membrii Comunității.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
19-06-2024 08:04 PM - editat 19-06-2024 08:06 PM
@TicuCelAlb : Poți face ceea ce dorești dacă alegi din meniul de OPȚIUNI al MyOrange opțiunea dorită, după care confirmi și ... gata activarea. Mai exact poți observa acest meniu din MyOrange Web în imaginea de mai jos, dar și pe aplicație este simliar și accesibil chiar și din pagina principală.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
19-06-2024 08:06 PM - editat 19-06-2024 08:18 PM
Ne poți arăta un screenshot cu modul incercat de activare.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-06-2024 08:09 PM
Nu e nici o eroare, dar la reîncărcarea din credit nu se alege ”reîncărcarea” din meniul direct, care conduce la final la plata cu card, nu din credit existent.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-06-2024 08:14 PM
Vreau sa vad un screenshot 😞
Activarea se face din my Orange -alte-optiuni (de unde se alege opțiunea dorita)
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-06-2024 08:50 PM
Nu merge. Sunt direcționat la plata cu card.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
19-06-2024 08:52 PM - editat 19-06-2024 08:53 PM
Tu nu vrei să reîncarci in acest moment.
Tu vrei să activezi o opțiune.
My Orange - altele - opțiuni - alegi opțiunea dorita.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
19-06-2024 08:54 PM - editat 19-06-2024 08:55 PM
NU de acolo. @TicuCelAlb. Ai în meniul principal o categorie numită ”OPȚIUNI”. Selecteaz-o și acolo regăsești opțiunile de activat din credit. Ceea ce ai accesat este ”reîncărcarea” care bineînțeles este cu card (dacă este online). Așa cum ți-am arătat mai jos, regăsești în meniul opțiuni aceleași opțiuni în aceiași ordine și poți activa din creditul existent fără probleme opțiunea dorită.
mai ai o alternativă, utilizând meniul SelfCare *100#, dar nu vei beneficia de bonificația de internet prin încărcarea din MyOrange.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-06-2024 09:13 PM
O sa încerc mai târziu de pe un desktop/laptop. Acum nu am access decât pe telefon și când "apas" pe Opțiuni în meniul principal nu se încarcă nimica.
Nu știu dacă e din cauza aplicației, a telefonului sau a conexiuni care o am acum
Voi actualuza cu noile rezultate odată ce voi avea un laptop la îndemână.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-06-2024 09:57 PM
Ai mai jos un screen-shot din aplicație, direct de pe homepage, linkul unde dacă selectezi alte opțiuni ajungi la acea pagină cu opțiunile de selectat pentru activare.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-06-2024 04:42 AM
Tot nu pot accesa meniul de opțiuni, nici pe telefon pe app sau web, nici pe laptop din browser (Chrome, Edge).
Presupun ca e o problema cu serverul Orange în legătură cu accesarea dintr-o locație diferita de România (Canada în cazul asta).
O fi prea cald afara și la București și aici. Cine știe. O sa mai aștept. În cel mai rău caz o sa plătesc cu cardul, în cazul în care va merge.
O sa mai actualizez postarea în funcție de ce o sa mai realizez. Mulțumesc pentru asistență, sper sa fiu pana la urma în stare sa pun în aplicare sfaturile primite.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-06-2024 06:57 AM
@TicuCelAlb : Deci ești în roaming?? Și ce să faci cu o opțiune de resurse naționale în roaming? Dacă My Orange nu e funcțional apelează *100# Meniul SelfCare: alegi 3 - Opțiuni; apoi 2 - Opțiuni cu minute; iar apoi opțiunea dorită (pentru cea de 6 euro alegi numărul 2).
Și revin: Ce să faci în roaming cu opțiune națională? Creditul mai este activ sau ești deja în perioada de grație? Nu interesează activarea roamingului?Pentru că roamingul va fi dezactivat la activarea unei opțiuni naționale. Detaliază te rog ce dorești și unde dorești să utilizezi acel număr, pentru că e ceva care nu e ok.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-06-2024 08:21 PM
În principiu am rezolvat ce aveam de gând cu ajutorul unui operator de la serviciul de clienți.
Da, am (aveam) roaming activ dar de opțiunea de 6 euro o sa am nevoie în câteva zile când voi fi în România.
Mulțumesc celor care au oferit asistență.
Site-ul și aplicația MyOrange funcționează din ce în ce mai sub așteptări. Presupun ca fac niște upgrade-uri altfel nu pot să-mi explic. Chiar și ca să scriu acest răspuns a durat o veșnicie sa ma pot loga în cont.
Sper ca dacă și alții au probleme de accesare a diferitor locuri din site, la fel ca mine, sa-i atenționeze pe cei din echipa tehnica. În special dacă sunt în afara României, deoarece de la sfaturile primite înțeleg ca în România nu sunt astfel de probleme.
Voi apela din nou la acest forum dacă voi mai avea probleme sau întrebări.
Toate cele bune.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-06-2024 08:29 PM
Salut @TicuCelAlb. Deci înțeleg că ai activat opțiunea de 6 euro cu resurse cu suportul oferit de un consultant Orange. Să știi că valabilitatea opțiunii este de doar 28 de zile. Cât privește accesul MyOrange, mai sunt unele reclamații, dar nu sunt probleme atât de numeroase pe partea de acces, cât mai ales de utilizare. Succes și numai bine.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-06-2024 09:18 PM
Mulțumesc.
Știu ca expira în 28 zile, îmi este suficient.
Ce a făcut consultantul, a setat-o sa se reînnoiască deci va trebui sa o dezactivez cumva manual, probabil din telefon dela #100* dar deocamdată nu ma mai ating de ea pana plec din România.
Probabil voi reveni atunci cu întrebări.
Mulțumesc
