anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata eșuată dar bani retrași din cont.

MarianIonut
Începător

In urma incercarii de a adauga o optiune de de roaming pentru parinti am întâmpinat eroarea de sistem din imagine iar asa cum este precizat sa incerc din nou, am incercat si incercat si incercat pana am aflat ca de fiecare data tranzactia mergea banii erau retrasi din cont dar optiunea vizibila in aplicatie nu. Urmatoarea mea intrebare este : pentru a lua contact cu cineva exista 2 posibilități. - prin aplicatie , - telefonic contracost, daca datorita erorii dvs am consumat si ultimul leu de pe card cum ar trebui sa iau contact telefonic cu cineva daca dvs taxati per min cu 0,05e si pentru a adauga credit trebuie sa platesti alta suma de 30 si ceva de lei pentru o optiune cu credit… AICI nu este vorba de sume ci de faptul ca le blocati oamenilor banii aiurea si raspundezi cu zilele. 

IMG_2874.png

13 Răspunsuri 13

RafaHelper
#StarMember

Salut @MarianIonut

Ești sigur ca suma a fost debitata(adică banii au fost retrași din contul tău) si nu blocata? Cu ce status apare la banca suma plătita?

Din experiența cei de la YOXO răspund in aceeași zi la mesajele de pe chat. Programul de lucru este luni - duminică 08:00 - 20:00.
Ce poți sa faci in situația ta:

  • Încearcă să reiei activarea opțiunii după câteva minute.
  • Asigură-te că ai conexiune la internet și fonduri suficiente pe cardul asociat contului YOXO.
  • Verifică dacă aplicația YOXO este actualizată la ultima versiune disponibilă.

Daca problema persista atunci va trebui sa iei legătura cu ei pe chat.

Foarte putin important daca a fost debitata sau blocata, important este ca banii aceia nu pot fi folosiți datorita erorii aplicatiei. Ganditi va ce face un om daca apasa de 10 ori asa cum este rugat in mesajul de atentionare sa incerce iar si iar 

@MarianIonut eu când fac o plata online si primesc un mesaj de eroare verific si la banca sa vad ce s-a întâmplat cu banii tocmai pentru a nu-mi bloca fondurile ramase aiurea. Rămâne la datoria ta sa fi mai precaut si sa nu dai de 10 ori la rand plătește ca poate a 10 oara o fi cu noroc.

Esti platit bine pentru raspunsurile de genu ? Tocmai ce am exemplificat o situatie posibila, nu ceea ce am facut eu. Gandeste te cum ar fi sa fie in speța unul din parintii tai sau un om in etate si aia sa fi fost banii de mancare sau utilitati etc.. incearca pe viitor sa cauti rezolvari si nu scuze de genu trebuie sa fi mai atent, de parca e vina clientului ca nu le merg lor aplicatia cum trebuie.

@MarianIonut eu ti-am oferit o soluție si am explicat cum fac eu ca sa nu ajuns in astfel de situații plecând de la premiza ca experiența mea poate fi de ajutor si altora. Fiecare face ce vrea si cum considera ca e mai bine pentru el. Sa ai o zi faina!

N ai oferit nici o solutie, am prezentat mai multe lacune, bagator de seama cel mult! Zi frumoasa

DanielaH
Moderator

Salut, Marian! Bun venit în Comunitate!

Situația este cunoscută și colegii nostri lucrează la remedierea ei cât mai curând posibil. Ne pare rău și vă mulțumim pentru înțelegere.

De bun simt ar fi sa modificati eroarea din ,, te rugam sa incerci din nou’’ in ,,te rugam sa incerci mai tarziu’’ 

teacher_
#StarMember

Salut! Este posibil ca actualizarea sa nu se facă pe moment, și să dureze câteva ore. 

Pentru a lua legătura cu cei de la yoxo, ai detalii aici 

Vai sherlock mersi chiar nu ma gandisem, ati citit tot ce am scris in post sau raspundeti automat ?

András
Explorator

Erori similare au fost si ieri, vezi aici. Am propus o idee tot acolo:


@DanielaH daca tot exista exista sectiune cu notificari in aplicatie, ar fi de mare ajutor, daca echipa YOXO ar trimite notificari in astfel de cazuri (se stie de existenta unor probleme), ca clienti sa nu plateasca factura sau sa cumpere optiuni degeaba in acest timp (pana cand se remediaza problemele).
Doar o idee, pentru imbunatatirea aplicatiei si a serviciilor YOXO. 🙂

 

@András asta e o idee foarte buna. Poate pe viitor va exista aceasta funcționalitate.

DanielaH
Moderator

@MarianIonut, s-a rezolvat situația?