la 10-02-2023 11:47 AM - editat ultima oară la 10-02-2023 12:27 PM de DanielaH
buna ziua , am o intrebare acuma o ora mi-am incarcat cartela cu 12 euro , am activat extraoptiunea cu 5 euro si acuma cand am dat sa verific creditul nu mai am decat cativa centi si mai trebuia sa am 7 euro . As dori sa stiu si eu motivul pentru care nu mai am cei 7 euro
10-02-2023 12:21 PM - editat 10-02-2023 12:22 PM
Buna Darvinia,
Bine ai venit in Comunitate!
Motivul e foarte simplu: pana sa apuci sa activezi optiunea, telefonul a facut trafic din creditul existent.
Cand mai incarci asa, iti recomand sa inchizi datele mobile pana se activeaza optiunea.
Oricum, daca ai activat optiunea de 5 euro nationala, ar trebui sa se reactiveze singura. Astfel incat, tot ce trebui sa faci este sa te asiguri ca, in data respectiva, ai suficient credit pentru reactivare.
la 10-02-2023 04:05 PM
@Darvinia: Bun venit în Comunitate. După încărcarea cu cei 12euro, ai activat imediat opțiunea de 5euro sau ai utilizat între timp telefonul pentru apeluri/date mobile? ”Extraopțiunea de 5euro” a fost de voce sau de internet? Poți verifica și atașa un screen-shot după mesajul încărcării? Eventual chiar și unul cu mesajul primit de la ”333”. Te așteptăm cu detalii.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor