anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare reîncărcare de pe abonament

JipaAndrei
Începător

Buna! 

Am incercat sa reincarc o cartela de 3 ori cu plata la factura. Mi a apărut eroare de fiecare data. As vrea sa știu dacă voi fi taxat sau nu? 

Menționez că nu mai am nevoie de acea reîncărcare.

2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Ai primit mesaj/ mesaje de confirmare? Nu apar costurile la Cronos la abonamentul de pe care încarci sau în My Orange?  Poți verifica în secțiunea ,,Consum și facturi" pentru versiunea web sau la secțiunea ,,Consum" din aplicația de pe telefon.

Dacă nu vezi sau ți s-a luat de 3 ori, poți face o sesizare pe Chat Djingo sau din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

 Baftă!

DanielaH
Moderator

Andrei, s-a rezolvat situația?