la 30-07-2023 11:11 PM - editat ultima oară la 31-07-2023 08:24 AM de DanielaH
Buna ziua,mi am încărcată telefonul pe 17 Iulie luna aceasta,mi a ținut pana ieri,astăzi l am încărcat iar și la ora 22:49 mi a spus ca am 0€ credit.Nu mi se pare absolut deloc ok sa mi încarc telefonul zilnic și sa nu am net
31-07-2023 12:31 AM - editat 31-07-2023 10:52 AM
Bianca, bun venit in Comunitate!!!
Ai incarcat cu credit sau cu o optiune? Cu ce suma ai incarcat? Esti in tara sau strainatate?.
Daca ai incarcat doar cu credit, acela se termina repede, mai ales cand e vorba de consumul de date mobile, asa ca recomand o optiune in functie de nevoile tale.
Daca esti in strainatate, poate interveni limita rezonabila de consum in roaming.
Te asteptam cu detalii.
la 31-07-2023 06:12 AM
Salutare!
Da, dacă încarci cu credit, se termină foarte repede, indiferent că ești în țară sau în străinătate. Trebuie mai multă atenție pentru încărcare ci o opțiune.
Ai opțiunile aici:
https://www.orange.ro/prepay/
Baftă!
la 31-07-2023 07:38 AM
Buna!
Cand mai reincarci, fa-o direct cu optiune, nu cu credit.
PS: ca raspunsurile noastre sa fie cat mai corecte, revino cu informatii privind modul de reincarcare si consum.
la 31-07-2023 08:44 AM
Bianca, te așteptăm să revii cu mai multe detalii. Ai reîncărcat cu credit sau cu opțiune?
la 31-07-2023 12:34 PM
Salut,
In loc sa incarci zilnic cu credit, iti recomand sa incarci o singura data pe luna si sa activezi si o optiune. Daca vei continua sa incarci cu credit, fara optiune lunara, nu faci altceva decat sa consumi extrem de repede creditul pe care il incarci. Nu e eficient absolut deloc.
Deci, ai doua variante:
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor