Eroare reîncărcare de pe abonament
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-07-2023 12:54 AM
Buna!
Am incercat sa reincarc o cartela de 3 ori cu plata la factura. Mi a apărut eroare de fiecare data. As vrea sa știu dacă voi fi taxat sau nu?
Menționez că nu mai am nevoie de acea reîncărcare.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-07-2023 06:18 AM
Salutare!
Ai primit mesaj/ mesaje de confirmare? Nu apar costurile la Cronos la abonamentul de pe care încarci sau în My Orange? Poți verifica în secțiunea ,,Consum și facturi" pentru versiunea web sau la secțiunea ,,Consum" din aplicația de pe telefon.
Dacă nu vezi sau ți s-a luat de 3 ori, poți face o sesizare pe Chat Djingo sau din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-08-2023 09:42 AM
Andrei, s-a rezolvat situația?
