anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Termen anulare depășit

andreeacraciune
Începător
În data de 30.06.2025 am solicitat anularea unei oferte/abonament, în baza dreptului legal de retragere în termen de 14 zile calendaristice, conform OUG nr. 34/2014. Cu toate acestea, solicitarea mea a fost procesată abia în 05.08.2025, cu mult peste termenul legal admis. Menționez că am dorit anularea ofertei din cauză că telefon pe care mi l-au oferit a ajuns la mine defect, doar se aprindea și stingea în continuu. 
 
Ca urmare a acestei întârzieri, în prezent nu pot accesa o nouă ofertă Orange și nu am dreptul de a achiziționa un telefon în rate, situație care nu este cauzată de mine, ci exclusiv de o eroare internă Orange.
 
Consider această situație inacceptabilă, întrucât sunt afectată direct de un abuz procedural, iar termenul de soluționare propus de 5 zile lucrătoare este disproporționat, în contextul în care culpa este integral de partea Orange.
 
Ce e de făcut în cazul acesta? Oare găsesc vreo rezolvare imediată? Că m-am saturat de așteptat, după toată perioada asta. 
8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember

Salutare!

Bănuiesc faptul că ai depus o sesizare scrisă în acest sens și ai și un număr de înregistrare.

Dacă da, te sfătuiesc să le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator. Ceri să ți se urgenteze, că este deja prea mult timp de când aștepți.

Sper să reușești!

Am scris și am sunat zilnic din 10.07, nici o soluție și nici un răspuns concret. Toți m-au mințit. 

DanielaH
Moderator

Andreea, înțeleg că ai luat legătura cu colegii noștri. Ai cumva un număr de sesizare? Putem să ne interesăm și noi care este statusul situației.

260551871 acesta este numărul sesizării. 

Din păcate, am încercat orice soluție de a remedia amiabil această problemă și cred că le-am epuizat pe toate. Am depus o reclamație la ANPC și Ancom. 

Mulțumesc pentru răspuns și pentru detalii. Voi ruga colegii să verifice care este statusul sesizării.

DanielaH
Moderator

@andreeacraciune, s-a rezolvat situația?

andreeacraciune
Începător

Nu am rezolvat nimic. Nici nu se poate rezolva cu oamenii care lucrează la Orange România din păcate. Aștept soluționarea plângerii la ANPC. 

DanielaH
Moderator

Andreea, colegii ne-au confirmat că situația a fost rezolvată. Este totul în regulă?