la 11-08-2025 10:56 AM
Buna ziua! Am o problema cu datele mobile de când folosesc yoxo. Internetul nu depășește E sau G. Am schimbat cartela cu alta, am băgat cartela in alt telefon, problema persista. Am verificat telefonul actual și are setare de a suporta 4g/5g. Ce as putea sa mai fac? A mai avut cineva problema asta?
la 11-08-2025 11:02 AM
Salutare!
Nu am intampinat niciodata situatia asta, dar imi pare a fi o problema de abonament (a expirat cumva plata?) sau de cont client. As recomanda sa iei legatura cu suportul tehnic prin chat-ul aplicatiei si sa ceri o verificare.
Nu cred ca e problema de cartela sau de telefon, desi testul facut a fost foarte bun.
la 11-08-2025 11:04 AM
Buna! Mulțumesc mult pt răspuns. Problema nu e de plata, se face automat în fiecare lună și am de ceva luni problema asta. Am scris și echipei tehnice, aștept sa răspundă cineva. Între timp am zis sa îmi incerc norocul și aici.
11-08-2025 11:08 AM - editat 11-08-2025 11:10 AM
Buna @Mirela68
Ai verificat setarile telefonului, conexiuni, sa fie cumva pusa o limitare a datelor mobile? Daca da, asta ar putea fi problema.
De asemeni, ce model de telefon folosesti?
Zi cu soare!☀️
la 11-08-2025 11:25 AM
Salutare!
Incearca o cautare manuala si vezi ce retele iti apar. Ar trebui sa gasesti toate retelele din zona ta, inclusiv de la concurenta. Daca nu apare nimic in afara de 2G... s-ar putea sa fie telefonul (cel mai probabil). Recomandarea ar fi sa incerci si cu alta cartela (alt numar) in acelasi telefon.
Poti sa faci, de asemenea, o resetare a setarilor de retea (doar de retea) si sa vezi daca mai ai problema de conectivitate. De notat faptul ca va sterge toate asocierile Wifi si bluetooth.
la 11-08-2025 12:48 PM
Mirela, bun venit in Comunitate!!!
Ai problema asta doar in zona ta sau si in alte parti? E vreo diferenta intre indoor si outdoor?
la 11-08-2025 03:23 PM
Salutare!
Posibil să fie problema de la ei. Cere o resetare de cont și poate se rezolvă.
Baftă!
la 11-08-2025 09:55 PM
Bună! Pare că în zona ta ai semnal 2G, nu pare să ai acoperire pe 4G. Ne poți spune și zona în care nu prinzi semnal 4G, posibil ca înainte să fi fost doar 3G.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor