anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum schimb limba la cartela?

SilviuS
Junior
Am o problema cu limba de pe cartela, când dau apelez la 333 îmi vin mesajele in engleza, când sun la 300 robotul îmi vorbește in engleza și nu știu cum pot schimba limba
1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember
Se pare ca singura metoda este cu apel la 300 sau pe chat-ul Djingo. Gasisem undeva ca, mai demult, se putea face si de la *100#. Dar se pare ca optiunea a fost scoasa... De ce, nu stiu. Ca pana la urma, de-asta avem meniul ala de self-service. Nu se poate adauga la loc...? Sau are cineva idee de ce a fost scoasa optiunea in primul rand?
Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

delfinas
#StarMember
Silviu, bun venit in Comunitate!!! "Daca nu ai setata deja limba preferata, ai posibilitatea de a alege limba de comunicare (romana, engleza sau maghiara) direct prin apel la 300. Ulterior, prin schimbarea limbii, vei primi toate mesajele (Cronos, factura, sesizari etc.) in noua limba definita." DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2459919-schimb-limba-comunicare-sms-uri-primite-etc-orange-romana-engleza

arsradu
#StarMember
Alternativ, cred ca poti schimba limba si direct din telefon. Pe Android, folosind aplicatia SIM Toolkit (ar trebui sa fie preinstalata) > Limba > Romana/Engleza Pe iOS, din Settings > Cellular > Sim applications > Limba > Romana/Engleza Ai screenshot-uri mai jos pentru fiecare in parte. Edit: se pare ca nu merge cu varianta asta.
Client Orange

DanielaH
Moderator
@SilviuS, ai reușit să modifici limba de comunicare?

arsradu
#StarMember
Se pare ca singura metoda este cu apel la 300 sau pe chat-ul Djingo. Gasisem undeva ca, mai demult, se putea face si de la *100#. Dar se pare ca optiunea a fost scoasa... De ce, nu stiu. Ca pana la urma, de-asta avem meniul ala de self-service. Nu se poate adauga la loc...? Sau are cineva idee de ce a fost scoasa optiunea in primul rand?
Client Orange