la 07-05-2025 09:52 PM
Stimată comunitate Orange,
Vă contactez pentru a solicita următoarele informații:
Care este costul pentru schimbarea unei cartele Prepay într-un magazin Orange, cu păstrarea aceluiași număr de telefon?
În situația în care într-un magazin Orange mi se solicită o plată pentru înlocuirea cartelei Prepay sau mi se condiționează înlocuirea cartelei de achiziționarea unui abonament, unde pot depune o reclamație oficială?
Vă mulțumesc anticipat pentru suportul acordat și aștept răspunsul dumneavoastră.
07-05-2025 10:07 PM - editat 07-05-2025 10:28 PM
Salut,
Găsești toate detaliile legate de schimbarea cartelei SIM PrePay în linkul de mai jos:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-schimb-cartela-sim-prepay-70
"Schimbarea cartelei SIM (furt, pierdere, schimbare format cartelă, deteriorare cauzată de client etc) - 1,92 € pentru orice plan tarifar, TVA inclus. Indiferent de motiv, poti solicita schimbarea gratuită a SIM-ului o dată în 24 de luni.
Locațiile în care poți cere o schimbare de SIM sunt :
Termeni și condiții aici.
Îți recomand să faci schimbarea într-un Orange shop, unde procesul se desfășoară rapid și fără complicații.
Reclamații poți face prin metodele uzuale:
07-05-2025 10:07 PM - editat 07-05-2025 10:28 PM
Salut,
Găsești toate detaliile legate de schimbarea cartelei SIM PrePay în linkul de mai jos:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-schimb-cartela-sim-prepay-70
"Schimbarea cartelei SIM (furt, pierdere, schimbare format cartelă, deteriorare cauzată de client etc) - 1,92 € pentru orice plan tarifar, TVA inclus. Indiferent de motiv, poti solicita schimbarea gratuită a SIM-ului o dată în 24 de luni.
Locațiile în care poți cere o schimbare de SIM sunt :
Termeni și condiții aici.
Îți recomand să faci schimbarea într-un Orange shop, unde procesul se desfășoară rapid și fără complicații.
Reclamații poți face prin metodele uzuale:
la 08-05-2025 09:06 AM
Salut @ff,
Informații despre costurile schimbarii unei cartele sim poti gasi aici: https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-schimb-cartela-sim-prepay-70
Pentru a face o sesizare sau reclamație poți folosi chat-ul din aplicația mobilă My Orange, secțiunea: Altele > Contact și feedback > Scrie-ne.
Ai avut o experiență negativă pe acest subiect într-un magazin Orange?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor