la 17-08-2020 03:03 AM
la 18-08-2020 03:06 PM
Am incercat sa va apelez telefonic, insa din pacate apelurile nu s-au efectuat cu succes.
"In primul rand, va confirm faptul ca orice optiune orange poate fi utilizata pe o perioada de valabilitate de maxim 30 de zile.
Perioada de activitate permite utilizarea serviciilor si dupa expirarea optiunii, in cazul in care pe cont aveti credit.
Astfel, daca veti face reincarcare cu optiune de 8 euro, resursele pot fi utilizate pe o perioada de valabilitate de 30 de zile, iar ulterior daca veti avea credit pe cont, conform perioadei de activitate oferite veti putea sa consumati din acesta.
Mai multe detalii privind perioada de gratie si perioada de activitate puteti afla accesand link-ul: https://www.orange.ro/help/perioada-de-activitate-si-de-g...
In cazul in care perioada de activitate a unui numar se termina, acesta intra automat in perioada de gratie si nu veti mai putea efectua apeluri, dar se vor putea primi (in cazul in care numarul PrePay se afla in roaming nu veti mai putea primi).
Pe viitor ne puteti contacta ca si in cazul de fata, prin intermediul paginii noastre de internet, sau prin apel la Serviciul Clienti la numarul 300 respectiv 0374300300 daca sunteti in roaming."
Acesta este raspunsul primit de la Orange deci nu am avantaj in plus daca incarc cu 8 euro sau 6 euro eu tot 30 de zile trebuie sa folosesc minutele si internetul.
la 17-08-2020 08:04 AM
la 17-08-2020 08:37 AM
la 17-08-2020 09:50 AM
la 17-08-2020 12:21 PM
la 17-08-2020 12:31 PM
la 17-08-2020 01:15 PM
la 17-08-2020 06:33 PM
la 18-08-2020 03:06 PM
Am incercat sa va apelez telefonic, insa din pacate apelurile nu s-au efectuat cu succes.
"In primul rand, va confirm faptul ca orice optiune orange poate fi utilizata pe o perioada de valabilitate de maxim 30 de zile.
Perioada de activitate permite utilizarea serviciilor si dupa expirarea optiunii, in cazul in care pe cont aveti credit.
Astfel, daca veti face reincarcare cu optiune de 8 euro, resursele pot fi utilizate pe o perioada de valabilitate de 30 de zile, iar ulterior daca veti avea credit pe cont, conform perioadei de activitate oferite veti putea sa consumati din acesta.
Mai multe detalii privind perioada de gratie si perioada de activitate puteti afla accesand link-ul: https://www.orange.ro/help/perioada-de-activitate-si-de-g...
In cazul in care perioada de activitate a unui numar se termina, acesta intra automat in perioada de gratie si nu veti mai putea efectua apeluri, dar se vor putea primi (in cazul in care numarul PrePay se afla in roaming nu veti mai putea primi).
Pe viitor ne puteti contacta ca si in cazul de fata, prin intermediul paginii noastre de internet, sau prin apel la Serviciul Clienti la numarul 300 respectiv 0374300300 daca sunteti in roaming."
Acesta este raspunsul primit de la Orange deci nu am avantaj in plus daca incarc cu 8 euro sau 6 euro eu tot 30 de zile trebuie sa folosesc minutele si internetul.
la 18-08-2020 03:22 PM
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor