la 23-04-2025 10:43 PM - editat ultima oară la 24-04-2025 08:46 AM de DanielaH
In legatura cu aceasta "Politica" la portare vreau sa va spun si eu cate ceva.
Eu detin un abonament la YOXO de vreun an si ceva, cu toate ca-l aveam in vedere de multa vreme, dar l-am facut pentru ca tot am schimbat telefonul cu unul de generatie mai noua si am luat un E-Sim ca sa-l testez si sa vad si cum merge si 5G-ul. La noi nu este 5G decat in orasele mai mari dar am fost anul trecut, in vara, in Bulgaria si mi-am luat optiunea de roming cu 5G si pot sa spun ca am fost foarte multumit, peste tot pe unde am umblat in 10 zile am avut 5G peste tot, pana am iesit din Bulgaria.
Dar ce vreau sa va spun este alta poveste. In IANUARIE 2025 am cerut portarea prin aplicatia YOXO a numarului sotiei mele de la cartela Vodafone 4Euro (30 RON), la Yoxo 9Lei cu SIM fizic. Dupa cateva zile vine SIM-ul si-l activez, dupa care vine un mesaj care-mi spune ca Vodafone refuza portarea ca este seria gresita. Am lasat-o asa vreo 2-3 zile dupa care am intrat in aplicatia Vodafone sa vad de ce imi refuza portarea in conditiile in care nu mai aveam nici 5 bani credit pe cartela. Nu mica mi-a fost surpriza cand am constatat ca Vodafone mi-a activat Oferta Nationala 2 Euro cu 200 GB de net si nelimitat in retea, fara sa incarc nici un LEU si au tinut-o asa 2 luni.
Prima luna
A doua luna
Luna asta pe bani
In tot acest timp am tot apelat la mesengerul de la YOXO sa rezolv cu portarea.
Daca nu ati observat, sa stiti ca la intrebarile simple va raspunde un AI nu un agent si ca sa puteti conversa cu o persoana reala trebuie ori sa repetati de cateva ori acceasi intrebare ori sa-i scrieti ceva fara sens la care nu are raspuns si va paseaza la un agent. Daca pana la urma va raspunde un agent, nu ve-ti purta toata conversatia doar cu acel agent, cand crezi ca l-ai lamurit cu problema ta intra altul in conversatie si trebuie sa-l lamuresti si pe asta s.a.m.d. In perioada cand am cerut portarea si am primit SIM-ul pt sotia mea, in oferta erau 10GB de net iar intre timp au modificat-o la doar 1GB de net si imi cer acum sa comand alt SIM ca ala care il platesc din Ianuarie nu mai poate fi folosit la portare. Nu mai spun ca la fiecare incercare de portare mi-au cerut sa fac cont nou cu alta adresa de mail ca sa nu apara confuzii in aplicatie. In total am aplicat de 3 ori si nici acum nu am rezolvat-o asa ca nu mi-a ramas decat sa merg la un Orange Shop sa vad ce mai pot face si pe acolo. Mai vreau sa adaug ca la Vodafone ori de cite ori am apelat la nr pentru clienti si am luat legatura cu un agent, mi-a rezolvat problema fara sa ma plimbe cu zilele de colo colo. Daca stiti vreo metoda mai eleganta sa pot rezolva saracia asta de portare cu SIM-ul pe care-l detin va rog sa-mi comunicati si mie.
Pentru cei de la YOXO sa stiti ca nu voi mai recomanda la nimeni sa se incurce cum m-am incurcat eu.
la 24-04-2025 08:07 AM
Salut,
Seria sim-ului disponibilă in aplicația my Vodafone diferă de cea înscrisă fizic pe SIM.
la 24-04-2025 07:18 PM
Nu a fost seria SIM cauza ci faptul de a ma retine in retea, dupa cum se vede in imaginile publicate anterior.
la 24-04-2025 07:28 PM
"Dupa cateva zile vine SIM-ul si-l activez, dupa care vine un mesaj care-mi spune ca Vodafone refuza portarea ca este seria gresita."
Faptul că ai o opțiune activa pe prepay nu poate împiedica procesul de portare.
la 24-04-2025 07:50 PM
La momentul cand se intimplau lucrurile nu mai aveam nimic activ pe cartela de la Vodafone. Oferta de 2 Euro au activat-o dupa vreo 4 zile de la cererea de portare.
24-04-2025 08:17 AM - editat 24-04-2025 12:25 PM
Salut, Mihai, și bun venit în Comunitate!
Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Totuși n-am înțeles exact care este problema și de ce nu se poate face portarea. Ce ți-au transmis colegii cu care ai discutat pe chat-ul din aplicație?
Titularul contului este același și la Vodafone și la Yoxo?
la 24-04-2025 07:47 PM
Pentru mai multe lamuriri cu disponibilitatea si viteza celor de la Helper.
Nu inteleg logica dar banuiesc ca-si mananca si YOXO din poponet. De ce sa porteze pe un SIM de 9 RON cu 10GB pe care l-am activat de cand a sosit (la prima tentativa de portare pe la final de IANUARIE), cand poate foarte simplu sa-mi forteze mana sa iau SIM de 19 RON stiind ca nu o sa-mi convina oferta de 9 RON actuala care nu mai are decat 1 GB de net. Totul este despre bani.
la 24-04-2025 11:12 PM
Salut @Mihai_66,
De ce ai vrut sa te portezi la YOXO initial, pentru preț? De când fac 4 euro - 30 lei?
Daca ai obținut un preț de 2 euro la Vodafone, de ce mai vrei sa te portezi?
la 24-04-2025 11:43 PM
Oferta de 2 euro au activat-o la cateva zile dupa refuzul cereri de portare.
Si de portat trebuie sa-l portez pe al sotiei ca ea nu a mai incarcat credit pe cartela crezand ca se va rezolva portarea in timp util dar dupa cele doua luni de gratuitate au suspendat oferta. Eu inca mai am credit si s-a activat automat cea de 2 euro dar eu nu o sa mai portez dupa toate cele intamplate, mai astept.
la 24-04-2025 11:20 PM
La Vodafone 4 euro = 30 Ron
la 24-04-2025 11:31 PM
Am citit acum:
Prețul final se va calcula astfel:
Preț în EUR * curs stabilit + TVA + 4 RON (TVA inclus), reprezentând Tarif Servicii Vânzare - tarif aferent administrării și optimizării unor componente ale canalelor proprii de vânzare.
25-04-2025 09:22 AM - editat 25-04-2025 09:29 AM
Salut, Mihai!
Am expus si noi situatia ta colegilor nostri de la Yoxo.
Recomandarea lor este sa faci o cerere noua de portare, atentie la seria SIM (seria sim-ului Vodafone ar trebui sa aiba 19 cifre si sa inceapa cu 894001), apoi o solicitare de SIM nou (sau activare eSIM daca ai telefon comptibil) pentru numarul temporar (secțiunea “Comandă un SIM”, nu “Ai primit un SIM YOXO”.)
Suntem aici dacă mai ai nevoie de alte informații.
la 25-04-2025 10:43 AM
Sunteți aici dar degeaba, dacă ați fi citit rugămintea mea din prima postare nu ați mai fi pierdut timpul să-mi dați răspunsul ăsta. Pentru unii timpul încă este prețios, veți constata asta când veți ajunge la vârsta mea. Dar din respect, vă mulțumesc.
25-04-2025 05:07 PM - editat 25-04-2025 05:09 PM
Salutare, felicitari ptr oferta vodafone, e super daca ai viteza de date pe vodafone in zona ta. Referitor la yoxo sunt destui clienti ce reusesc sa stoarca beneficii, abo gratuit cu cod de recomandare. Au si ceilalti operatori partile negre, e bine sa le recunosti si sa le eviti.
Multumesc de recomandari pentru unele dezavantaje yoxo. Referitor la comunicare cu operator pe whattsup la yoxo am reusit sa vorbesc cu ei de fiecare data cand am avut probleme, chiar daca un pic mai intarziat cu raspunsul. Toti operatorii iti testeaza rabdarea, cu unii avem rabdare cu unii nu. Recent am prins de la orange doar abo de 3e (15, lei lunar) pe 2 ani cu 100GB net si nelimitat national, dar am refuzat ca trec totusi pe yoxo de 19, lei cu net 4G+ nelimitat. La mine in zona nu e 5G, si nu va fi cred in urmatorii 2 ani.
😂Fun fact🤣, am prins pe emag cartele telekom cu 5e credit, cu optiune net 4G+nelimitat activata, la 7, lei o luna,( da 7, lei) am testat sa vad viteza de date, in 3 orase. Telekomul e pe faras, dar are in orase mici si medii multa banda de frecventa alocata, banda 3 (1800Mhz), banda 8 (900Mhz) si banda 1 (2.100Mhz). Interesant cum se vor redistribui antenele ptr Vodafone si Digi.
Succes, Power to the people !✌️
la 27-04-2025 11:33 AM
Care este treaba cu operatorul pe whatsapp la yoxo ? Vreun număr ceva ?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor