PrePay
Descoperă opțiunile PrePay, metode de reîncărcare și ofertele speciale PrePay
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum verific ce resurse mai am si in ce ordine se consuma resursele pe Orange PrePay?

Am observat că au fost câteva întrebări despre verificarea consumului pentru Orange PrePay și despre ordinea în care se consuma resursele, de aceea ne-am gândit că ar fi util un topic separat.   Cum verific ce resurse mai am disponibile pe PrePay și ...

MihaelaC de către Community Manager
  • 7693 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! Sim 4g funcționează în terminal 5g?

Bună seara, am un terminal ios 5g și dețin un sim 4g , vreau sa știu dacă simul 4g va funcționa în acest terminal și daca va avea internet 5g, sau sunt nevoit sa inlocuiesc simul cu unul 5g , pot sa păstrez numărul tel de pe vechiul sim 4g, ca în ca...

de către Neaplicabil
  • 1157 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Am câștigat un telefon prin reîncărcarea cartelei SIM?

Bună ziua, cum pot discuta cu cineva de la Orange?M-au sunat de la Orange acum 2 săptămâni și mi-au spus că am câștigat un telefon prin reîncărcarea cartelei SIM ,și au spus că în 20 de zile lucrătoare mă vor suna și îmi va da telefonul .Ulterior mi-...

Sorin_Petre de către Începător
  • 1302 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Cod sms reincarcare

La reincarcare unei cartele Prepay, se cere introducerea unui cod primit prin SMS pentru validare.Timpul in care poti introduce acel cod este de 5 (cinci) secunde. SMS-ul a fost livrat in 3-4 secunde. Serios? Cand sa mai bag si codul in aplicatie? O...

IulianH de către Începător
  • 605 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Am încărcat cu 6€ dar nu funcționează nimic

În 27 Februarie 2022 mi -am încărcat nr de telefon cu 6€ și se pare că am fost furat deoarece nu funcționează nimic. Nici serviciul telefonic, nici netul ... De ce ?Sunt nedumerit !

[Rezolvat] Reincarcare automata PrePay

Am primit mesaj cu faptul ca a fost efectuata reincarcarea automata, mi-a intrat costul suplimentar, dar telefonul incarcat nu are optiunea aleasa activa, de ce?

dianapetrusel de către Începător
  • 1261 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! Nu pot suna - Ultima linie nu mai este disponibila

Nu pot suna pe nimeni. De fiecare dată când vreau să fac asta, îmi apare asta:(Menționez că apăs pe “apelați” și nu sună, doar îmi arată că apelez și atât)

Arici de către Junior
  • 2346 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 1 aprecieri