anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cartela Orange Prepay Incarcare esuata - asteptam de câteva zile

PatriciaGH_
Junior
Am reincarcat cartela soacrei din aplicatia Orange, cartela nu este reincarcata, apare ca esuata in aplicatia Orange, banii mi s-au retras din cont iar la serviciul clienti chat mi se sugereaza sa astept incontinuare si sa nu fac alta reincarcare, femeia e in varsta singura la sat, nu poate suna niciunde, daca nu se rezolva eventual vom lua masina si vom duce o alta cartela de la alt operator, este exasperant..
8 Răspunsuri 8

arsradu
#StarMember
Sunt intr-adevar probleme cu incarcarile din My Orange. Din cate am inteles, reincarcarile din alte platforme (ING Homebank de exemplu) functioneaza ok. Daca ai optiunea asta in aplicatia bancii, poti incerca sa incarci de acolo.
Client Orange

PatriciaGH_
Junior
Imi doresc banii inapoi! Pot sa ma trezesc ca ii activeaza reincarcare peste alta reincarcare. Am facut solicitare, nu raspunde nici d****u, am vb cu operator pe chat a zis asteapta 3 zile am asteptat nimic, banii luati 0 explicatii nici reincarcare nici nimic.

FLo1
#StarMember
@Patricia: Vreo schimbare în statusul problemei tale? Mâine experimentez și eu calea fenomenului și revin cu feedback.

arsradu
#StarMember
Flo, cred ca cel mai bine mergi pe varianta sigura si incarci din aplicatia bancii, daca ai optiunea asta.
Client Orange

FLo1
#StarMember
Radule, ar fi simplu dacă era pt mine, dar e pentru altcineva fără aplicație bancară. Complicații.... dar voi reveni. BTW: DA, aplicația bancară are cam toate opțiunile Orange, dar la curs diferit, la 6€ cam 0,5lei diferență între Orange și bancă, chiar dacă orange are cursul de peste 5lei/€

FLo1
#StarMember
Încărcat acum dimineață de pe My Orange desktop, cu plata de pe card, rezolvată în câteva minute cu resurse pe cont, cu mesaj de confirmare email/SMS :)) Recunosc că am avut ceva emoții, dar nu am rămas doar cu banii dați. 😉

Minel
Începător

Această promblema.o am. Si eu am.incarcat cartela.din aplicatie mi-au luat bani din cont dar incarcarea nu sa efectuat si am facut o a doua incarcare aceasta fiin cu succes dar intrebarea este cum recuperez bani din prima incarcare eșuată 

Salut, Minel!

Pentru că este o situație punctuală care implică verificarea contului tău personal, recomandarea noastră este să iei legătura cu colegii noștri printr-una din modalitățile de aici - https://www.orange.ro/contact/.

Te așteptăm să revii cu feedback.