la 16-02-2023 08:28 PM - editat ultima oară la 17-02-2023 09:48 AM de DanielaH
Buna seara. Am reîncărcarcat cu 5€ dar s-a ales optiune cu minute, eu de fapt am nevoie de credit adica euro, aveti idee cum pot transforma din optiune in credit?
la 16-02-2023 08:34 PM
Salutare!
Dacă nu ai consumat nimic, le poți scrie pe chat Djingo și sper să rezolvi. Dar va dura probabil până mâine spre prânz. Îmi pare sincer rău!
Baftă!
16-02-2023 08:41 PM - editat 16-02-2023 08:43 PM
Salut Adrian,
Bine ai venit in Comunitate!
Da un telefon la 300 (ramura 5-2-0), si intra in legatura cu un consultant. Vezi daca reusesti sa rezolvi asa.
Alternativ, si daca nu ai consumat nimic din optiune, poti incerca sa trimiti un mesaj cu textul CREDIT (obligatoriu cu majuscule) la 321.
Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit! 🙂
la 17-02-2023 12:15 PM
@Adrian0403, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor