la 30-07-2022 04:19 PM
la 30-07-2022 04:57 PM
la 31-07-2022 01:41 PM
la 31-07-2022 04:01 PM
la 31-07-2022 05:00 PM
la 31-07-2022 07:21 PM
la 01-08-2022 09:26 AM
la 21-02-2023 01:54 AM
Această promblema.o am. Si eu am.incarcat cartela.din aplicatie mi-au luat bani din cont dar incarcarea nu sa efectuat si am facut o a doua incarcare aceasta fiin cu succes dar intrebarea este cum recuperez bani din prima incarcare eșuată
la 21-02-2023 08:35 AM
Salut, Minel!
Pentru că este o situație punctuală care implică verificarea contului tău personal, recomandarea noastră este să iei legătura cu colegii noștri printr-una din modalitățile de aici - https://www.orange.ro/contact/.
Te așteptăm să revii cu feedback.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor