PrePay
Descoperă opțiunile PrePay, metode de reîncărcare și ofertele speciale PrePay
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum verific ce resurse mai am si in ce ordine se consuma resursele pe Orange PrePay?

Am observat că au fost câteva întrebări despre verificarea consumului pentru Orange PrePay și despre ordinea în care se consuma resursele, de aceea ne-am gândit că ar fi util un topic separat.   Cum verific ce resurse mai am disponibile pe PrePay și ...

MihaelaC de către Community Manager
  • 6176 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Problema la dezactivarea optiunii de 6 euro

Am activă opțiunea de 6 euro și doresc să o dezactivez pentru a o activa pe cea de 10 euro. Problema este ca nu ma lasa sa o dezactivez pe cea de 6 euro, imi zice ca nu se poate. Cum pot proceda in situatia aceasta?

nyko_love de către Începător
  • 1369 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Reîncărcare cu opțiune în loc de credit

Bună ziua. Am o nelămurire și vreau să o împărtășesc voi. Am încărcat ieri și i-am explicat vânzătoarei foarte clar ce tip de opțiune vreau (cu credit) și ea mi-a încărcat direct cu minute. (Precizez că opțiunea a fost de 4 €) Ce pot face în acest ca...

VeNoM_007 de către Începător
  • 1167 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! Să fie oare Orange un spammer via SMS?

Până acum 2 zile îmi plăcea să am un cont prepay în perioadă de grație,.... doar e gratis. Însă "de 3 zile încoace" (precum în povești) Orange s-a decis să "bombardeze" liniștea SIM-ului cu un set de rafale câte trei la secundă, zi de zi de zi. Am co...

FLo1 de către #StarMember
  • 3747 Vizualizări
  • 12 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Eroare la incarcarea prepay de pe abonament

salutare, incerc sa incarc o cartela prepay de pe un abonament si imi da o eroare constanta, si nu inteleg de ce, semnal am, internet am, abonamentul este achitat la zi, cartela o incarc in fiecare luna, numarul este activ, va rog help.

costasgl de către Junior entuziast
  • 3565 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Noul SIM nu se conectează în rețeaua Orange, telefonul îmi dă mesaj de eroare: SIM NOT PROVISIONED

SIM-ul pentru numărul meu prepay Orange nu mai funcționa. Am fost la Orange shop-ul din Vivo mall și mi l-au schimbat cu un sim nou. Noul sim nu funcționează. Colegii dvoastră de la orange shop mi-au spus să fac restart la telefon, am făcut restart d...

cristizet de către Junior
  • 5706 Vizualizări
  • 14 răspunsuri
  • 8 aprecieri