Salut! Trimite SMS cu textul CREDIT la 321 in maxim 24 de ore de la efectuarea reîncărcării, cu condiția să nu fi consumat opțiunea până acum. Daca nu merge, suna la numărul 300 și solicită asta unui consultant!
Salut! Trimite SMS cu textul CREDIT la 321 in maxim 24 de ore de la efectuarea reîncărcării, cu condiția să nu fi consumat opțiunea până acum. Daca nu merge, suna la numărul 300 și solicită asta unui consultant!
Știu ca dacă trimiți SMS la 321 cu textul CREDIT înainte sa folosești vreun minut sau MB din opțiune, primești creditul înapoi . Ar trebui totuși sa fi primit și un sms în care sa îți spună ce sa faci dacă vrei credit și nu opțiune. Poți verifica.
Atata timp cat ai incarcat cu optiune, nu cred ca poti sa ceri creditul aferent optiunii inapoi prin acel mesaj la 321. Dar poti eventual sa ceri lucrul asta prin apel la 300, sau pe chat.
Poti sa intri, de pe telefon, din aplicatia My Orange -> Altele -> Contacteaza-ne.
Sau de pe PC (daca vrei sa scrii mai usor), folosind Djingo: https://www.orange.ro/servicii/chatbot/#
Pentru a doua varianta, ca sa intri in contact cu un operator, trebuie sa scrii: "transfer la operator."
Djngo este accesibil si de pe telefon. Doar ca ma gandesc ca poate scrii mai usor de pe PC.
@Vladut, și eu sunt curios daca funcționează mesajul ăla la 321, nu am incercat niciodată, deși și eu am reîncărcat din greșeală, dar am preferat sa mai reincarc odată...!