Inchide datele mobile si incearca activarea unei optiuni folosind una din urmatoarele modalitati:
"Înainte de a activa o opțiune din creditul pe care tocmai l-ai reîncărcat, asigură-te că în prealabil ai închis orice sesiune de internet, imediat după reîncărcare. Astfel, creditul necesar activării opţiunii nu va fi utilizat parţial sau total navigând pe net.
Poţi activa o opţiune pe contul tău PrePay:
din contul tău My Orange online, secţiunea Tarife și opțiuni – Opțiuni noi
sau în aplicaţia My Orange (Android si iOS) - după alegerea numărului de telefon, selectează Altele din meniul principal și apoi Tarife și Opțiuni
direct cu cardul bancar
de pe un abonament Orange
din aplicația Orange Money
Important:
opțiunea de 5 € credit reîncărcată sau activată pe orange.ro, My Orange, Orange Money sau prin încărcare directă de pe un abonament Orange oferă valabilitate 30 zile.
Alte modalităţi:
prin apel la *100#, serviciul SelfCare, ramura Promoții/Opțiuni
Pentru opțiunile cu trafic de internet inclus - prin mesaj scris la numărul 321, cu fiecare cuvânt cheie specific, astfel :
Opțiunea Internet de 6 € credit - SMS cu textul "net6"
Opțiunea Internet de 5 € credit - SMS cu textul "net5"
Opțiunea Internet de 8 € credit - SMS cu textul "net8"
Opțiunea Internet de 10 € credit – SMS cu textul "net10"
cu cod de reîncărcare, apelând secvența: *122* cod reîncărcare#
prin apel la 222, tasta 1
prin apel la Serviciul Clienți la numerele 300/0374300300 sau
în magazinele Orange
Important!
opțiunea de 5 € credit reîncărcată într-un magazin Orange sau activată prin meniurile *100#, 300, *122* cod reîncărcare# sau apel 222 tasta 1 oferă valabilitate 28 zile
Activarea unei opţiuni nu măreşte perioada de activitate a SIM-ului. Poţi folosi traficul din opţiune în perioada de activitate a SIM-ului şi în perioada de valabilitate a opţiunii. După perioada de activitate, SIM-ul are o perioadă de graţie de 240 de zile."