anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Status telefon trimis in garanție

CO18
Junior entuziast

Bună ziua! Am trimis la data de 7 ianuarie în service-ul Orange un telefon aflat în garanție și din data de 14 ianuarie statusul acestuia nu a mai fost modificat în aplicație. Aș dori să aflu mai multe detalii despre aceasta întrucât era telefonul meu de bază și am nevoie de el.

1000009262.jpg

3 Răspunsuri 3

MihaiC99
Explorator

Salut,

Îi poţi contacta pentru mai multe informatii :

  • prin e-mail, la adresa: service@orange.com 
  • prin apel la Serviciul Clienţi - 300 gratuit de pe numărul tău Orange sau 0374300300 din orice reţea naţională (apel cu tarif normal).

Stadiul în care se află reparaţia telefonului se poate verifica pe site-ul de aici.

Daca nu reușești prin metodele de mai sus îi poți contacta și prin formularul de contact (însă durează mai mult primirea unui răspuns).

https://www.orange.ro/contact/ 

 

CO18
Junior entuziast

Salut! Pe site nu a mai fost actualizat de o săptămână statusul actual. Am încercat să iau legătura telefonic sau pe chat cu cineva, însă nu am reușit. Am trimis acum și un mail la acea adresă. Mulțumesc frumos!

Serviciul clienți am văzut că este cam aglomerat în ultima vreme.

Pe chat daca ai lăsat un mesaj cu siguranță vor răspunde (răspund la mesaje/solicitării in ordinea venirii).

Este foarte bine că ai trimis mail.

Încearcă și telefonic la diferite intervale de timp, poate se mai eliberează.

O zi frumoasa!