la 23-02-2025 12:06 PM - editat ultima oară la 24-02-2025 08:31 AM de DanielaH
Am achiziționat in urma cu 10 luni un iphone 14 , in prezent am 87% sănătatea bateriei. in prima săptămâna de la achiziție mi a scăzut la 97% in folosire normala , nu am stat cu el la încărcat. pe data de 11 feb am decis sa l duc in service sa rezolv problema , însă au detectat ca softul era defect așa ca l au schimbat , dar bateria a rămas la fel. ma gândesc ca bateria a scăzut atât de mult intr un timp scurt din cauza soft-ului. pe data de 18 feb l am dus iar in service dar acum la “ statusul reparației “ îmi scrie “ in asteptare” . am primit un mesaj cum ca voi fi sunată de cei de la service. credeți ca îmi va fi schimbată bateria? ce mi ar putea spune telefonic ?
la 24-02-2025 05:14 PM
Salut @lisaaa1,
Unde ai verificat statusul telefonului din service?
23-02-2025 12:15 PM - editat 23-02-2025 12:24 PM
Salut,
Ce o sa-ti spuna, o sa afli la momentul respectiv. Dar din punctul meu de vedere, da, ar trebui schimbata si bateria.
Daca nu reusesti cu service-ul Orange, trebuie sa stii ca Apple ofera garantie in primul an sub forma garantiei Apple. Ce inseamna asta? Inseamna ca te poti duce cu telefonul la orice service autorizat (iStyle de exemplu) si poti lasa telefonul la reparat. Oricum, da, e posibil ca un bug de soft sa cauzeze problema asta. Nu zic ca asta a cauzat-o in cazul tau. Ci doar ca e posibil. Si da, odata rezolvata problema de soft, ar trebui rezolvata si cea de hardware (bateria in cazul asta).
la 23-02-2025 08:26 PM
pai credeți ca voi rezolva ceva cu cei de la orange ?
la 23-02-2025 10:50 PM
Poti incerca. 🙂 Asta ar fi primul pas. Daca nu se rezolva, exista alternative. Dar eu sper sa se rezolve.
la 23-02-2025 11:10 PM
e clar ca este o problema din fabrica din moment ce mi a scăzut la 97 in orima săptămâna , dar totuși dacă ma refuza unde m as putea duce
23-02-2025 11:53 PM - editat 24-02-2025 07:07 AM
Dupa cum ziceam mai sus, telefonul tau beneficiaza de garantia oficiala oferita de Apple (doar in primul an). Deci, in caz de refuz, te poti adresa direct lor.
la 24-02-2025 09:43 AM
cum pot lua legătura cu cei de la service ?
24-02-2025 09:53 AM - editat 24-02-2025 09:54 AM
Cu cei de la Service Orange sau de la Apple?
Pentru Service Orange ai un numar de telefon pentru service-ul din Biharia 26, Sector 1, Bucuresti: +4 021 203 30 33
Sau email: service@orange.com.
Pentru Apple, depinde unde anume vrei sa-l trimiti in service. Daca il trimiti la iStyle de exemplu, mijloacele de contact sunt:
Telefon: 0747045290
Email: service@istyle.ro
De asemenea, daca vrei sa iei legatura cu suportul Apple, ai mai jos doua numere de telefon (au suport si in limba Romana):
Telefon: 0800 400 138 / 0800 894 847
Recomandarea mea ar fi sa vorbesti incat cu cei de la Orange. Vezi ce zic si ei. In functie de asta, vezi incotro te indrepti.
la 24-02-2025 01:12 PM
am sunat la service orange chiar de 2 ori. le zic “ service orange ?” asigurându ma ca am sunat unde trebuie, răspunsul a fost “ nu “ urmat de un apel închis in nas , de joi statusul meu este blocat pe “ in asteptare”. astăzi , 24 feb telefonul trebuia sa ajungă la mine , încă nu am niciun update despre el sau vreo informație
la 24-02-2025 05:14 PM
Salut @lisaaa1,
Unde ai verificat statusul telefonului din service?
la 24-02-2025 05:34 PM
am scris pe google “ service orange “ am intrat pe pagina orange , pui IMEI si ne de tel si îți apare
la 24-02-2025 05:57 PM
Verificare status reparație se realizează accesând link-ul:
https://www.orange.ro/orange-service/
Mai multe informatii poți obține:
la 24-02-2025 06:28 PM
Poti sa incerci si aici? https://esdrom.ro/stadiul-reparatiei/
trebuie introdus IMEI si numarul de telefon cel folosit pentru livrarea/predarea produsului in service.
la 24-02-2025 06:37 PM
după ce completez îmi scrie “ upps a intervenit o eroare. intre timp am sunat la cei de la orange , la primul apel pe care l am făcut mi s a spus ca telefonul nu va fi reparat deoarece a trecut testele și este totul ok , după 5 minute am sunat iar pentru a cere un nr de contact de la cei de la service ss iau legătura directa cu ei , de data asta mi a răspuns alta doamna , care mi a spus ca “ se așteaptă o piesa de la producător “ ( actualizare apărută azi in baza lor de date, la mine încă scrie IN ASPTEPTARE ) . ce sa cred ? ca chiar se așteaptă o piesa și va fi ceva schimbat sau ca telefonul a trecut testul si nu are nicio defecțiune ?
24-02-2025 06:45 PM - editat 24-02-2025 06:47 PM
Cat timp mai ai pana expira primul an? Eu as merge pe varianta oficiala cu Apple. Nu-mi place asteptarea asta, nu-mi place faptul ca la doua apeluri diferite primesc doua informatii total diferite. Nu-mi plac lucrurile astea.
Ca urmare, eu as contacta direct Apple. Oricum, pentru reparatie si mai ales calibrarea bateriei, ai nevoie de un service AASP (Apple Authorized Service Provider), sau macar de aparatele cu care se poate face treaba asta, ceea ce nu stiu daca cel de la Orange este (ultima data stiu ca nu era), deci oricum telefonul tau trebuie sa ajunga la un service autorziat Apple, daca nu pentru montajul bateriei, cu siguranta pentru calibrare. Altfel o sa-ti dea eroare telefonul ca bateria nu e originala (chiar si daca e).
Asta as face eu. Acuma, decizia iti apartine. Dar timpul de asteptare poate fi cateodata destul de mare, si mi-e sa nu traga de timp si pe urma sa nu-l mai faci decat contra cost, pentru ca expira primul an in care puteai sa faci reparatia folosind garantia oficiala a celor de la Apple. Deci...cum crezi. Dar puse cap la cap, toate lucrurile astea imi dau senzatia de lipsa de profesionalism, si daca asa e interactiunea, nu vreau sa stiu cum e reparatia.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor