anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Refuz reparație in garantie

Andrei98
Începător

Buna ziua! Ma confrunt cu o gravă problema. Am trimis un Motorola RAZR 40 ultra in garanție, acesta având o dunga neagră pe mijlocul ecranului in zona de pliere și zona superioară a ecranului nefuncțională. Depanero a refuzat garanția pe motiv ca display-ul e, citez, “intepat”. Display-ul nu avea și nu are nicio înțepătura, am îndepărtat folia in fata personalului Orange la ridicarea telefonului. Cei de la Depanero nu răspund la mail, iar cei de la Orange (in magazin a existat interes 0 pentru soluționarea problemei) mi-au dat timp de soluționare între 7 și 30 de zile prin serviciul clienți. Ca concluzie, dreptul la garanție mi-a fost refuzat abuziv, temeiul care a stat la baza refuzului fiind inexistent.

     Înainte de a apela la mecanismele oferite de lege pentru protecția consumatorului îmi puteți recomanda idei pentru a rezolva problema! Mulțumesc! (Am atasat o poza anterior trimiterii, una trimisa de Depanero, și una făcută in Orange Shop după îndepărtarea foliei)

12 Răspunsuri 12

DanielaH
Moderator

Andrei, bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația ta.

Ai cumva un număr de sesizare? Putem ruga și noi luni colegii să verifice care este statusul.

Buna seara! Sesizarea am făcut-o prin mail și telefonic fără a primi din partea serviciul clienți vreun număr. Va pot oferi numărul documentului de receptie sau orice alte detalii. Va mulțumesc pentru implicare!

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Din păcate, singura interacțiune cu Depanero a fost acum vreo 10 ani și a fost ultima. Trimisesem o tableta pentru ca nu mai pornea și mi-au zis ca defectul e ecran spart... Cred că aș fi văzut dacă ecranul ar fi fost spart. N-am mai apelat la ei (sincer, a fost cred ca a fost singura dată când am apelat la un service). 

Salut! Îmi pare rău sa aud asta. Nu știu concret cine suporta costurile garanției dar in orice caz ei prefera sa scape de munca neplătită.

Cheltuiala finală o suportă producătorul, indiferent cine vinde.  Tot în urma întâmplării, am trecut la producători mai cunoscuți (Huawei în principal și Apple în secundar). La ambii, în caz de bube, știu ca pot apela direct la service-ul lor cu garanția vânzătorului (sora a apelat la service Huawei în urma cu niște ani și s-a prezentat la service-ul și nu a fost întrebată de factură, apărând în sistem cu garanție valabilă).

PS: cum recomanda și Rafa. Mergi și la Motorola și pune o întrebare. Au și ei interesul ca experienta utilizatorului sa fie cât mai bună. Telefonul meu (Huawei Nova 8i) de 4 ani fără 2 luni și parcă nu da niciun semn de probleme. Totuși, alții au avut nevoie de service și au fost rezolvați. 

Mulțumesc pentru răspuns! Din ce am găsit, singura adresa fizica pe care o are Motorola este in București si e cam departe de Cluj. Prin recenziile de pe google erau 3 proprietari de Motorola care se plâng ca nu repara telefoane in baza garanției. Aștept sa se împlinească termenul legal de 15 zile prevazut de legea 449/2003 ca apoi sa înaintez o reclamație. Mulțumesc pentru implicare!

Un inconvenient cam mare... Sper să se rezolve în timp util. 

Motorola Romania îi contactezi la telefon sau prin email, mai multe detalii găsești aici: https://ro-ro.support.motorola.com/app/mcp/contactus

Merci @Pololică! In cazul Motorola service-ul autorizat cred ca este Depanero dar asta nu înseamnă ca nu pot pune presiunea pe ei pentru a rezolva aceasta situație.

Ultimul Motorola pe care l-am folosit a fost W220 și în perioada respectivă nu prea se stricau. De fapt, chiar primul meu telefon a fost un Motorola, dar a fost un C115. Sincer, n-am avut niciodată probleme, dar parcă în perioada respectiva (în jurul anului 2010) era un service în zona Spitalului de Copii Alexandrescu din București (dar sa nu încurc cu cei de la Nokia...) 

RafaHelper
#StarMember

Salut @Andrei98

Ai luat legătura si cu Motorola pentru a le expune acest caz?

Salut! Nu este îndatorirea mea sa iau legătura cu producatorul. Conform legii, vânzătorul este ținut sa ofere remedii in caz de neconformitate. Singurul motiv pentru care suntem de 10 ani la Orange este posibilitatea cumpărării unui telefon in rate. Dacă dispare acest motiv nu înțeleg de ce as da in continuare 17€ pe un singur număr când pot avea aceleași beneficii la 5 euro la un alt operator.