Honor 70 s-a defectat - ce sa fac?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la
13-03-2025
08:02 PM
- editat ultima oară la
14-03-2025
09:40 AM
de
MihaelaA
Buna ziua, am un honor 70, s-a oprit brusc și nu mai pornește deloc
la Orange susțin că nu mai am garanție !!!cei de la honor spun că am
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-03-2025 08:03 PM - editat ultima oară la 14-03-2025 05:07 PM de delfinas
S a dus placa de baza ai și in garanție. Oare ce sa fac ?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-03-2025 11:45 PM
Salut @Zola ,
Pentru garanție si suport te adresezi producătorului indiferent de unde ai cumpărat telefonul. Doar daca producătorul nu este reprezentant oficial pe piața te duci la comerciant.
Astfel, poți trimite telefonul tau in service direct de acasă GRATUIT accesând site-ul oficial Honor pentru service: https://www.honor.com/ro/support/express-repair/
Daca nu te descurci poți apela linia de ajutor Honor Romania la numărul de mai jos:
0800 477 012
Luni-Vineri 09:00 -18:00 (Cu excepția weekend-urilor și sărbătorilor legale)
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-03-2025 08:11 PM
Salut,
Daca telefonul este in garanție atunci îl trimiți in service.
Ai detalii despre cum poți trimite telefonul in service în linkul de mai jos:
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-03-2025 07:37 AM
Cei de la Orange susțin că nu mai am garanție iar cei de la honor susțin că am pina an luna a 5acuma ce s a mai cred
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-03-2025 07:39 AM - editat ultima oară la 14-03-2025 05:06 PM de delfinas
Am vb cu un reprezentant Honor Service și spun că am pana in luna 5. Când am băgat IMEI-ul telefonului in aplicația Orange, apare că nu mai e in termen. Cum se poate asa ?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-03-2025 07:57 AM
Poți verifica și în certificatul de garanție.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la
14-03-2025
08:26 AM
- editat ultima oară la
14-03-2025
08:43 AM
de
MihaelaA
la Orange susțin că nu mai am garanție !!!cei de la honor spun că am

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-03-2025 08:45 AM
Salut! Conform datei achiziției din factura Orange au trecut 24 de luni de la data achiziției și nu mai poate fi reparat prin rețeaua Orange. Dacă beneficiezi de garanție extinsă la terminal, cum au fost campanii în trecut la Huawei, îți poți repara telefonul doar în centre autorizate Honor. Și ca să răspund la întrebarea ta, Orange are dreptatea sa și Honor dreptatea sa.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-03-2025 08:45 AM
2 ani este garantia pe care ti-o asigura Orange ! scrie altceva pe factura ? au trecut 2 ani ...
