Despre asigurarea telefonului inlocuit
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-08-2022 09:19 PM
Telefonul înlocuit pe asigurare în situația unui accindent, va putea beneficia de asigurare nouă? În data de 6 iulie am solicitat o asigurare pentru noul imei, iar apoi a fost anulată neinformata fiind în momentul primirii răspunsului! Ce mai pot face în situația în care chiar nu este vina mea? Chiar îmi doresc asigurare la telefon! Vă mulțumesc!
6 Răspunsuri 6
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-08-2022 09:44 PM
Salutare! Bun venit în Comunitate!
Normal, atâta tot.cat este încă sub efectul poliței de asigurare și dacă o plătești lunar în continuare.
Baftă!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-08-2022 09:48 PM
Asta este problema ! Că operatorul nu m-a informat că asigurarea premium nu merge pe un s21 5g , nu m-a informat că a primit respins la solicitare! Iar acum doamna de la relații clienți spune că telefonul nou, nu va primii asigurare, deși în procesul verbal este menționată că da am dreptul! Cum pot rezolva problema creată de acest operator?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-08-2022 09:56 PM
Cel mai bine este sa faci o sesizare din secțiunea Contact și sper să rezolvi. Ei îți vor da răspunsul cel mai ok.
Adică lași sesizarea aici:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-08-2022 09:57 PM
Va mulțumesc! Am făcut solicitare pe email către ei cu toate hârtiile și tot ce știu!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-08-2022 09:59 PM
Atunci e in regulă, dar așteaptă răspunsul lor. Noi, în Comunitate suntem clienți, ca și tine, în mare parte.
Succes!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-08-2022 12:59 PM
@Adina, s-a rezolvat situația?