- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-03-2025 12:58 AM - editat ultima oară la 22-03-2025 08:17 AM de DanielaH
Bună! Luna asta îmi expiră rata la telefon și am încă asigurare valabilă. Doresc să știu dacă după terminarea ratei beneficiez încă de asigurare dacă o plătesc în continuare. Mulțumesc!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
22-03-2025 03:39 AM - editat 22-03-2025 03:43 AM
Ioana, bun venit in Comunitate!!!
"Asigurarea poate înceta fără o notificare prealabilă și fără alte formalități dacă:
- Contractul dintre client și Orange încetează, indiferent de motive
- Contractul dintre client și Orange este cedat către o altă persoană
- Factura nu este plătită timp de trei luni consecutive
-
Asigurarea a ajuns la maturitate, a împlinit 60 luni de la momentul activării"
"Asigurarea de telefon, modem și tabletă nu are perioadă contractuală obligatorie, iar pentru închiderea ei trebuie să lași o cerere scrisă de denunțare în orice magazin Orange, sau o poți trimite prin formularul de contact.
Aici poți descarca modelul de cerere necesar închiderii asigurării. "
DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-pot-inchide-contractul-de-asigurare-11488
De aici, eu inteleg ca, daca vei continua sa platesti asigurarea si nu ceri inchiderea sa, poti beneficia in continuare de ea, dar maxim 60 de luni.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
22-03-2025 03:39 AM - editat 22-03-2025 03:43 AM
Ioana, bun venit in Comunitate!!!
"Asigurarea poate înceta fără o notificare prealabilă și fără alte formalități dacă:
- Contractul dintre client și Orange încetează, indiferent de motive
- Contractul dintre client și Orange este cedat către o altă persoană
- Factura nu este plătită timp de trei luni consecutive
-
Asigurarea a ajuns la maturitate, a împlinit 60 luni de la momentul activării"
"Asigurarea de telefon, modem și tabletă nu are perioadă contractuală obligatorie, iar pentru închiderea ei trebuie să lași o cerere scrisă de denunțare în orice magazin Orange, sau o poți trimite prin formularul de contact.
Aici poți descarca modelul de cerere necesar închiderii asigurării. "
DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-pot-inchide-contractul-de-asigurare-11488
De aici, eu inteleg ca, daca vei continua sa platesti asigurarea si nu ceri inchiderea sa, poti beneficia in continuare de ea, dar maxim 60 de luni.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-03-2025 03:24 PM
Îți mulțumesc mult! Weekend plăcut!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-03-2025 06:46 PM
Cu placere! Multumesc, la fel!!!
