anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Informatii din aplicatie care nu coincid cu datele abonamentului

Anonim1234
Junior entuziast

Hello! Revin dupa o sap si ceva cu o noua nelamurire😅 Mai pe scurt abonamentul meu vechi mi-a fost “inapoiat” luni ,in data de 19,ca sa zic asa dupa ce mi-a fost inlocuit cu o oferta pe care nu o acceptasem…. Toate bune si frumoase pana cand ma uit in treacat pe aplicatie la detaliile aboanamentului si vad ca,in loc sa scrie ca imi expira pe 27 iulie ca imi expira azi, pe 21 mai…..nu mai inteleg absolut nimic🤦‍♀️🤦‍♀️ Ca sa nu mai zic ca acolo imi si apare ca mi-a inceput pe 6 august 2021 (desi l-am facut atunci,l-am “reînoit” sau prelungit pe 27 iulie 2023~de asta si trb sa-mi expire atunci si asta mi-a zis-o si o reprezentanta la telefon cu care am vb cand am sunat la 300 sa rezolv problema de sap trecuta) . Problema mea e de ce imi apare in aplicatie ca imi expira pe 21 mai in loc de 27 iulie. Este cumva un motiv in plus de ingrijorare sau e o problema de la aplicatie pe care nu ar trb sa o bag in seama? Sa mai sun inca o data la ei sa lamuresc neîntelegerea? Voi ce spuneti? Apropo tin sa mentionez ca aceasta perioada contractuala este la televizor si la minutele si internetul telefonului (+ optiunile internationale), la partea cu internetul imi arata ca expira pe 24 iulie (desi e mai bine si aici e ciudat pt ca femeia de la 300 mi-a zis ca expira pe 27😭😭) si efectiv nu mai gasesc pe nicaieri contractul din acea perioada ca sa ma uit pe el,nici in format digital, nici fizic. Si nici mesajele de cand am prelungit acest contract in 2023 nu imi sunt de prea mare folos, mai rau ma “baga in ceata”. Si avand in vedere ca si tatal meu este inclus in acest abonament ma gandesc ca este vb si de minutele si internetul lui…. Sper doar sa nu ramanem amandoi fara minute si date mobile din data de 22… si el fara cablu (pt ca el locuieste la adresa respectiva ,eu stau in alt oras de ceva timp)….Voi ce parere aveti? Cum ma sfatuiti sa procedez (in cazul in care ar trb sa fac asta)? Credeti ca sunt doar niste detalii incorecte dar neimportante pe care sa nu le bag in seama sau e ceva mai “grav”? Mai adaug ceva: m-am uitat pe mesajele de la orange din 2023 si aparent am facut contractul pe 21 iulie… 3 dati diferite 😅😅. Sunt si eu zapacita si aiurita ,recunosc, dar ce sa mai intelegi cand cnv iti spune ceva si datele aplicatiei si mesajele iti zic altceva….😅😅😅 Eu tind sa cred ca a gresit dna si ca defapt ar trb sa imi expire pe 21 iulie 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

1 Soluţie acceptată‚

Dacă este expirat contractul, aplicația va arata întotdeauna data curentă, adică astăzi.

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

DanielaH
Moderator

Salut!

Putem verifica și noi cu colegii situația ta. Ne poți oferi numărul de telefon și numele complet în mesaj privat.

Cum va pot da mesaj privat?

Click pe profilul meu si apoi "Trimite un mesaj" - dreapta sus.

DanielaH_0-1747914672055.png

 

DanielaH
Moderator

Am rugat colegii să verifice situația ta și voi reveni cu un răspuns, aici sau în mesaj privat.

Între timp ei ne-au recomandat o dezinstalare/ reinstalare a aplicației My Orange.

Am facut acest lucru si acum imi spune ca imi expira pe 22 mai (adic azi) :))) probabil asa e aplicatia cine stie 🤷‍♀️

MihaiC99
Maestru certificat

Ai incercat sa te conectezi la contul my Orange și prin browser? Regăsești aceleași informații?

Da, imi apare acelasi lucru, doar ca azi imi apare ca imi expira azi pe 22. 

MihaiC99
Maestru certificat

Daca mai ai contractul îi poți contacta pe chat și le atasezi documentul (pentru siguranța).

De siguranță ar trebui sa faci o sesizare.

 

  • Nu cred ca il mai am l-am mai cautat de mai multe ori si nu il gasesc si oricum nu sunt in orasul natal momentan

O sa ma duc si la sediu sa intreb sau o sa sun la 300 sa ma asigur ca e in regula, dar nu ar trb si cei de la orange sa aibe contract cu abonamentul meu? In cazul in care eu nu il mai gasesc pe al meu. 

Dacă este expirat contractul, aplicația va arata întotdeauna data curentă, adică astăzi.

Nu poate fi corect din moment ce am facut abonamentul in iulie. Si daca ieri mi-a aratat ca imi expira (ceea ce nu e corect si nici nu mi-a expirat) si azi imi arata din nou ca expira astazi poate e problema de la aplicatie. 

@Anonim1234, verifică, te rog, în mesageria privată, ți-am lăsat acolo răspunsul colegilor mei.

Sunt aici dacă mai ai nevoie de clarificări.

M-am uitat si nu imi apare decat un mesaj pe care mi l-ati trimis in 13.05 si mesajul pe care vi l-am trimis eu azi cu numele si nr de telefon. L-ati trimis cumva pe mail? Desi stiu ca ati zis de mesagerie privata dar nu am niciun mesaj de la dvs pe ziua de azi (cel putin acolo).