22-05-2025 12:00 AM - editat 22-05-2025 01:15 AM
Hello! Revin dupa o sap si ceva cu o noua nelamurire😅 Mai pe scurt abonamentul meu vechi mi-a fost “inapoiat” luni ,in data de 19,ca sa zic asa dupa ce mi-a fost inlocuit cu o oferta pe care nu o acceptasem…. Toate bune si frumoase pana cand ma uit in treacat pe aplicatie la detaliile aboanamentului si vad ca,in loc sa scrie ca imi expira pe 27 iulie ca imi expira azi, pe 21 mai…..nu mai inteleg absolut nimic🤦♀️🤦♀️ Ca sa nu mai zic ca acolo imi si apare ca mi-a inceput pe 6 august 2021 (desi l-am facut atunci,l-am “reînoit” sau prelungit pe 27 iulie 2023~de asta si trb sa-mi expire atunci si asta mi-a zis-o si o reprezentanta la telefon cu care am vb cand am sunat la 300 sa rezolv problema de sap trecuta) . Problema mea e de ce imi apare in aplicatie ca imi expira pe 21 mai in loc de 27 iulie. Este cumva un motiv in plus de ingrijorare sau e o problema de la aplicatie pe care nu ar trb sa o bag in seama? Sa mai sun inca o data la ei sa lamuresc neîntelegerea? Voi ce spuneti? Apropo tin sa mentionez ca aceasta perioada contractuala este la televizor si la minutele si internetul telefonului (+ optiunile internationale), la partea cu internetul imi arata ca expira pe 24 iulie (desi e mai bine si aici e ciudat pt ca femeia de la 300 mi-a zis ca expira pe 27😭😭) si efectiv nu mai gasesc pe nicaieri contractul din acea perioada ca sa ma uit pe el,nici in format digital, nici fizic. Si nici mesajele de cand am prelungit acest contract in 2023 nu imi sunt de prea mare folos, mai rau ma “baga in ceata”. Si avand in vedere ca si tatal meu este inclus in acest abonament ma gandesc ca este vb si de minutele si internetul lui…. Sper doar sa nu ramanem amandoi fara minute si date mobile din data de 22… si el fara cablu (pt ca el locuieste la adresa respectiva ,eu stau in alt oras de ceva timp)….Voi ce parere aveti? Cum ma sfatuiti sa procedez (in cazul in care ar trb sa fac asta)? Credeti ca sunt doar niste detalii incorecte dar neimportante pe care sa nu le bag in seama sau e ceva mai “grav”? Mai adaug ceva: m-am uitat pe mesajele de la orange din 2023 si aparent am facut contractul pe 21 iulie… 3 dati diferite 😅😅. Sunt si eu zapacita si aiurita ,recunosc, dar ce sa mai intelegi cand cnv iti spune ceva si datele aplicatiei si mesajele iti zic altceva….😅😅😅 Eu tind sa cred ca a gresit dna si ca defapt ar trb sa imi expire pe 21 iulie 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
la 22-05-2025 04:03 PM
Dacă este expirat contractul, aplicația va arata întotdeauna data curentă, adică astăzi.
la 22-05-2025 08:26 AM
Salut!
Putem verifica și noi cu colegii situația ta. Ne poți oferi numărul de telefon și numele complet în mesaj privat.
la 22-05-2025 02:34 PM
Cum va pot da mesaj privat?
la 22-05-2025 02:51 PM
Click pe profilul meu si apoi "Trimite un mesaj" - dreapta sus.
la 22-05-2025 03:34 PM
Am rugat colegii să verifice situația ta și voi reveni cu un răspuns, aici sau în mesaj privat.
Între timp ei ne-au recomandat o dezinstalare/ reinstalare a aplicației My Orange.
la 22-05-2025 03:52 PM
Am facut acest lucru si acum imi spune ca imi expira pe 22 mai (adic azi) :))) probabil asa e aplicatia cine stie 🤷♀️
la 22-05-2025 03:59 PM
Ai incercat sa te conectezi la contul my Orange și prin browser? Regăsești aceleași informații?
la 22-05-2025 06:21 PM
Da, imi apare acelasi lucru, doar ca azi imi apare ca imi expira azi pe 22.
22-05-2025 06:31 PM - editat 22-05-2025 06:32 PM
Daca mai ai contractul îi poți contacta pe chat și le atasezi documentul (pentru siguranța).
De siguranță ar trebui sa faci o sesizare.
la 22-05-2025 06:35 PM
la 22-05-2025 06:47 PM
O sa ma duc si la sediu sa intreb sau o sa sun la 300 sa ma asigur ca e in regula, dar nu ar trb si cei de la orange sa aibe contract cu abonamentul meu? In cazul in care eu nu il mai gasesc pe al meu.
la 22-05-2025 04:03 PM
Dacă este expirat contractul, aplicația va arata întotdeauna data curentă, adică astăzi.
la 22-05-2025 06:16 PM
Nu poate fi corect din moment ce am facut abonamentul in iulie. Si daca ieri mi-a aratat ca imi expira (ceea ce nu e corect si nici nu mi-a expirat) si azi imi arata din nou ca expira astazi poate e problema de la aplicatie.
la 22-05-2025 06:49 PM
@Anonim1234, verifică, te rog, în mesageria privată, ți-am lăsat acolo răspunsul colegilor mei.
Sunt aici dacă mai ai nevoie de clarificări.
la 22-05-2025 07:02 PM
M-am uitat si nu imi apare decat un mesaj pe care mi l-ati trimis in 13.05 si mesajul pe care vi l-am trimis eu azi cu numele si nr de telefon. L-ati trimis cumva pe mail? Desi stiu ca ati zis de mesagerie privata dar nu am niciun mesaj de la dvs pe ziua de azi (cel putin acolo).
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor