Telefonul înlocuit pe asigurare în situația unui accindent, va putea beneficia de asigurare nouă? În data de 6 iulie am solicitat o asigurare pentru noul imei, iar apoi a fost anulată neinformata fiind în momentul primirii răspunsului! Ce mai pot face în situația în care chiar nu este vina mea? Chiar îmi doresc asigurare la telefon! Vă mulțumesc!
Asta este problema ! Că operatorul nu m-a informat că asigurarea premium nu merge pe un s21 5g , nu m-a informat că a primit respins la solicitare! Iar acum doamna de la relații clienți spune că telefonul nou, nu va primii asigurare, deși în procesul verbal este menționată că da am dreptul! Cum pot rezolva problema creată de acest operator?
Cel mai bine este sa faci o sesizare din secțiunea Contact și sper să rezolvi. Ei îți vor da răspunsul cel mai ok.
Adică lași sesizarea aici:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!