la 18-09-2021 10:04 PM
la 18-09-2021 11:03 PM
la 18-09-2021 11:44 PM
la 19-09-2021 12:16 AM
la 19-09-2021 12:48 AM
la 19-09-2021 01:28 AM
la 19-09-2021 01:52 AM
la 19-09-2021 04:11 PM
la 19-09-2021 04:34 PM
la 19-09-2021 07:52 PM
la 19-09-2021 07:54 PM
la 20-09-2021 12:32 PM
Salut!
@Andreea0507 și @lulyyan încercați, vă rog, să urmați pașii aceștia:
- introduceți un SIM din altă rețea din România în telefon și conectați telefonul la iTunes prin USB
- în timp ce este conectat o să apară pe ecran o imagine a unui cablu USB
- deconectați telefonul de la aplicația iTunes, introduceți SIM-ul Orange și conectați din nou
- așteptați să apară în aplicație mesajul de deblocare cu succes - "Unlocking successful"
Dacă nu aveți o cartelă din altă rețea este nevoie să faceți o resoftare (un restore) a telefonului prin intermediul iTunes. Pentru a nu pierde informațiile din memoria telefonului, să efectuați, înainte, un back-up pentru salvarea datelor.
După ce parcurgeți pașii vă așteptăm aici cu feedback.
la 19-05-2022 09:21 AM
la 19-05-2022 11:14 AM
la 19-05-2022 11:59 AM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor