anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Decodare iPhone xs in contul My Orange

Andreea0507
Începător
Salut. Am încercat sa îmi decodez telefonul iPhone xs codat in rețeaua orange, totul a fost ok pana am făcut plata online (am introdus imei, mi a apărut de plata suma 5x.xs, am achitat cu cardul, banii au fost luați) dar când sa văd detaliile despre decodare imi da Error. Am sunat la serviciul clienți unde o tipa fără chef de vorba imi spune ca decodarea se poate face doar in orange shop.
Întrebarea mea e de ce au mai retras banii pe un serviciu pe care îl afișează pe site ?
Alta operatoare mi a spus ca telefonul este decodat și punct.
14 Răspunsuri 14

arsradu
#StarMember
Pare un bug de site. Evident ca din moment ce ai optiunea asta pe site, ea trebuie sa fie si functionala. Pana luni insa nu stiu daca are cine sa se ocupe de asta din Comunitate. Ai incercat un alt SIM in telefonul respectiv sa vezi daca totusi a fost decodat, in ciuda acelei erori? De asemenea, daca poti, iti recomand sa modifici screenshot-ul si sa scoti datele personale (email si telefon) din el.
Client Orange

mihai_13
Maestru
Andreea0507 apropo 🙂 pe pagina scrie CLAR "decodarea/deblocarea se face numai in magazinele proprii Orange" !!!

Andreea0507
Începător
Pai și de ce au acceptat plata?

arsradu
#StarMember
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-mi-decodez-telefonul-151 Din cate vad eu, ai doua optiuni pe pagina de mai sus: My Orange, si Orange Shop. Intr-adevar, daca decodarea nu e suportata pentru telefonul ala (eu n-am gasit niciunde ca ar trebui obligatoriu sa te duci in Shop), nu ar trebui sa poti sa selectezi modelul, si sa ajungi sa faci si plata. Motiv pentru care consider ca undeva e un bug. Si cu toate ca avem textul asta: "Pentru unele modele de telefoane, decodarea online nu este posibilă prin introducerea unui cod de decodare, însă acest lucru se poate face fie în orice shop Orange, fie in Orange Service. Termenul maxim de decodare a terminalului este de 15 zile lucrătoare de la solicitarea clientului." din nou, daca pentru modelul selectat, varianta de decodare online nu este posibila, NU ar trebui sa ajungi sa faci plata, sau sa poti selecta modelul ala de telefon, si sa treci la pasul urmator. Andreea, ai incercat cumva un alt SIM in telefonul respectiv?
Client Orange

delfinas
#StarMember
Bun venit in Comunitate, Andreea!!! Poate te ajuta informațiile din acest topic: https://comunitate.orange.ro/questions/2469600-rezolvat-decodare-telefon-nereusita

Iulyyann
Începător
La fel mi s-a întâmplat și mie acum.

Andreea0507
Începător
Ai rezolvat problema ? Eu tot nu reușesc . Problema e ca mâine plec din țara și am nevoie de tel decodat.

delfinas
#StarMember
Andreea, ai incercat metoda din topicul pe care ți l-am postat mai sus?

Iulyyann
Începător
Am dat telefon la Orange și operatoarea mi-a zis că la ei apare că e decodat, desi mie îmi spune ca e blocat! Cred că la ei în sistem, odată cu tranzacția efectuată de pe card, apare că e deblocat prin trimiterea codului, numai că codul nu apare online ci o notificare de, eroare la procesarea datelor. Mi-a zis să merg într-un Orange Shop dacă nu merge!

Iulyyann
Începător
Mi-a zis că in Shop sa arat tranzacția primită pe E-mail și nu mai plătesc nimic

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Salut!

@Andreea0507 și @lulyyan încercați, vă rog, să urmați pașii aceștia:

- introduceți un SIM din altă rețea din România în telefon și conectați telefonul la iTunes prin USB

- în timp ce este conectat o să apară pe ecran o imagine a unui cablu USB

- deconectați telefonul de la aplicația iTunes, introduceți SIM-ul Orange și conectați din nou

- așteptați să apară în aplicație mesajul de deblocare cu succes - "Unlocking successful"

 

Dacă nu aveți o cartelă din altă rețea este nevoie să faceți o resoftare (un restore) a telefonului prin intermediul iTunes. Pentru a nu pierde informațiile din memoria telefonului, să efectuați, înainte, un back-up pentru salvarea datelor.

 

După ce parcurgeți pașii vă așteptăm aici cu feedback.

Zaheyu
Începător
Am încercat și eu cu un iPhone se cumpărat în urma cu 4 ani deblocarea din My Orange. Banii s-au luat, deblocarea nu s-a efectuat, da eroare. Am schimbat simurile de nu știu câte ori, l-am conectat/ deconectat la iTunes, degeaba. Imi pare definiția escrocheriei. Inacceptabil.

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
Zaheyu salut și bine ai venit în Comunitate! Din ce înțeleg ai încercat pașii menționați de mine și nu a mers? Pentru unele modele de telefoane este posibil să nu meargă deblocarea online, ai posibilitatea să mergi într-un Orange Shop?

Zaheyu
Începător
N-am decat sa merg. Mi se pare aiurea ca situl Orange sa nu poata da niste erori clare, sa stii ce ai de facut.