la 12-02-2025 12:29 AM - editat ultima oară la 12-02-2025 08:08 AM de DanielaH
Salutare! Aș dori să trimit telefonul în garanție deoarece se supraincalzeste.
Întrebările mele sunt:
1. Dacă îl trimit și se rezolva problema, îl vor reseta la setările inițiale sau îl primesc cum l-am trimis?( nu as vrea sa mi transfer datele și sa l reseteze)
2. Prin serviciul center care plătesc? E vorba doar de schimbarea acumulatorului, teoretic se poate face pe loc.
Mulțumesc!
12-02-2025 06:06 AM - editat 12-02-2025 06:07 AM
Bună!
1. În general telefonul, după o reparație se resetează la setările din fabrică pentru a vedea exact parametrii tehnici, prin urmare îți recomand să faci un back-up la datele din telefon și să-l resetezi la setările din fabrică, să ștergi contul google/Apple și să-l predai fără parole sau alte elemente de siguranță active.
2. Fiind în garanție telefonul, nu vei plăti serviciul de curierat, nici la dus și nici la retur, excepție făcând în situația în care se consideră că defectul este de natură mecanică sau interferența cu lichide și se anulează garanția.
O zi binecuvântată!
la 12-02-2025 06:13 AM
Salutare!
1.Când se trimite un telefon în service, trebuie resetat, după ce în prealabil ai salvat ce era de salvat în el. Dacă nu o faci, ei îl vor reseta și vei pierde unele lucruri.
2. Fiind în garanție, nu plătești nimic, iar de schimbat, văd ei ce este de schimbat. Eu am trimis în service acum vreo câțiva ani pentru baterie și mi-au schimbat tot, doar carcasa telefonului a mai rămas din el. Au zis că bateria a avut efecte negative asupra plăcii de bază, etc. Și nu era la Orange, ci la Altex.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor