la 31-08-2025 07:50 AM - editat ultima oară la 04-09-2025 09:00 AM de DanielaH
Salutare
Am portat un număr mobil de la Vodafone in octombrie 2024 pe un abonament voce.
Aveam deja servicii fixe Orange.
Am avut conturi pe cele două aplicații separate apoi pe aplicația comună MyOrange si au funcționat ok.
De câteva săptămâni nu mă pot loga cu nr mobil nici pe site nici in aplicație.
E afișat mesaj: Numărul de telefon introdus nu aparține unui cont valid...
Serviciile voce date etc funcționează ok. Dar nu am acces la cont.
Mulțumesc
la 31-08-2025 08:27 AM
Bun venit in Comunitatea!!!
Da înțeleg că nu te poți loga în My Orange? Ai incercat sa te loghezi folosind adresa de email, nu numărul de telefon?
la 31-08-2025 08:47 AM
Cu emailul ma pot loga cu succes in contul de fixe. Apoi dacă încerc să (re) adaug Voce nu imi primește nr tel.
la 31-08-2025 10:07 AM
Cred că nu se poate rezolva decât cu ajutorul unui operator Orange, sa reseteze contul sau sa adauge numărul in My Orange.
la 31-08-2025 08:40 AM
la 31-08-2025 08:46 AM
Mulțumesc.
Nu sunt de ajutor acum, pentru că am urmat toți pașii cu succes la crearea contului.
Totul a funcționat ok câteva luni.
Acum nu mai recunoaște nr tel.
la 31-08-2025 08:43 AM
Salutare!
Încearca sa creezi un nou cont my Orange pentru numărul de telefon.
la 31-08-2025 08:51 AM
Dacă încerc să creez cont cu datele inițiale nr tel/parola spune că nu sunt corecte.
Dacă încerc să resetez parola scrie că numărul nu aparține unui cont valid.
31-08-2025 08:56 AM - editat 31-08-2025 09:07 AM
Crearea unui cont nou presupune folosirea unei noi adrese de email.
Dacă ești client Orange Romania (cod abonat incepe 0/1) te poți înregistra accesând linkul.
la 31-08-2025 12:23 PM
Salut @georgeek. Doar ca o confirmare: ai modificat ceva la abonamentul portat, ca de exemplu o migrare pe prepay? Întreb doar.
Oricum, dacă ai deja un cont MyOrange deschis cu acel număr (nu adăugat suplimentar), un alt cont cu acest număr ca "principal" NU vei putea să configurezi. Dacă nu e o problemă temporară, atunci doar o analiză a contului rezolvă problema. Însă aceasta doar de mâine.
la 03-09-2025 09:44 AM
@georgeek, ai reușit să accesezi contul My Orange?
la 03-09-2025 10:03 AM
Nu, situatia e aceeasi.
Nu imi recunoaste numarul ca fiind asociat unui cont.
Am incercat sa vorbesc cu un operator dar nu a fost timp suficient 🙂
03-09-2025 10:13 AM - editat 03-09-2025 10:15 AM
Îmi pare rău :((
Ne poți oferi, te rog, codul de abonat și numărul de telefon în mesaj privat?
03-09-2025 10:29 AM - editat 03-09-2025 10:29 AM
Am trimis mesaj privat.
Multumesc
la 03-09-2025 10:47 AM
Mulțumesc. Trimite-mi, te rog, și numărul de telefon pe care vrei să îl adaugi.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor