la 22-05-2024 09:27 PM
Salut,
Doresc sa va aduc in atenție faptul ca aplicata web MyOrange este total neprietenoasa si foarte greu de utilizat, de-a dreptul frustranta.
1) Contul este create sub frame-ul de FIX.orange.ro deși eu doresc sa folosesc serviciile de mobil
2) Telefonul mobil nu este recunoscut ( nr tel invalid), deși când încerc sa recuperez parola apare ca si cum este deja folosit pentru un cont MyOrange.
3) Cautand cum sa activez un esim găsesc un tutorial care îmi prezintă o cu totul alta interfața pe care ar trebui sa o folosesc si care nu are nimic in comun cu interfața de "fix".
4) Cautand intens pe șițe găsesc ca exista o varianta "reshape" care prezintă totuși meniurile din tutoriale, dar ce sa vezi orice ai vrea sa accesezi direcționează totul către pagina de activare Netflix.
Angajați niște profesioniști care sa dezvolte partea de web, totul este greoi, neintuitiv si imposibil de folosit si după timp pierdut încercând sa rezolvi ceva online ajungi tot in magazine, unde ești din nou trimis către web.
Nota 1/10 pentru MyOrange.
Sper ca acest feedback sa fie considerat si lucrurile sa se schimbe in viitor.
O zi buna!
la 22-05-2024 09:48 PM
Salutare!
Ai servicii Orange Romania sau Orange Romania Communications? Că la OROC nu ai acces la esim și multe altele.
22-05-2024 09:55 PM - editat 22-05-2024 09:57 PM
Salut,
Esti client OROC. De aici pleaca toate problemele. Din fericire, din Iunie, OROC (fostul Telekom Fix) si ORO vor fuziona. Deci, speram (ca si clienti) ca lucrul asta sa se revada si in produsele si serviciile Orange.
la 23-05-2024 08:58 AM
Salut, @George28222!
Bun venit în Comunitate și mulțumim pentru feedback! Îl vom transmite mai departe colegilor noștri care se ocupă de My Orange.
Spune-ne, te rog, ce dorești să fac mai exact și nu reușești. Poate ajuta și o captură de ecran atașată aici ca să ne dăm seama ce erori sunt.
24-05-2024 09:30 PM - editat 24-05-2024 09:31 PM
De parca colegii dvs nu stiu de cat de meidocru functioneaza serviciile pe partea de OROC?!
Stiu, dart nu fac nimic, probabil tot pe "extern" vor da vina, ca si in cazul acestei avarii de 5h: INTERNET NEMA.
Doamna Daniela, va scad calitatea serviciile de la o zi la alta, primul lucru se observa cand sunam la 300 si discutam cu autista de "GIA", care nu pricepe o iota din ce ii spui sau incerci sa dai legatura cu un consultant la call center, zici ca fac eforturi sa gaseasca piedici, pana renunti la ce ai de intrebat/reclamat.
O seara placuta!
24-05-2024 12:11 AM - editat 24-05-2024 12:15 AM
Salut @George28222, bănuind că ești client migrat din Telekom, actualmente client al Orange România Communications, să analizăm ceea ce ai și ce dorești să faci:
1. Așa cum accesezi serviciile fixe și la fel cum ai configurat serviciile fixe, pe același cod de abonat vei configura și ulterior accesa și contul cu serviciile de voce mobilă aferente abonamentului tău mobil. Pentru detalii privind configurarea (adăugarea) serviciilor aferente abonamentelor tale ca și client OROC regăsești un tutorial AICI.
2. Da, pentru că ai (probabil) deja configurat contul ca și client OROC, iar tu încerci să îți creezi un cont ORO, ceea ce nu vei reuși la acest moment cu acel număr de telefon, serviciile fiind aferente Orange România Communications, NU Orange Ro.
3. Interfața respectivă este diferită pentru că ESIM se poate activa EXCLUSIV doar pentru servicii ORO (NU OROC), iar pentru anumite servicii interfața este diferită la cele două cazuri. De aceea arată diferit și nu reușești să accesezi acel meniu.
4. DA, acel meniu cu ”reshape” este pagina care te direcționează către interfața de conectare la contul tău MyOrange aferent serviciilor OROC. Redirecționarea către ”servicii activare Netflix” este probabil un rezultat al încercării accesării paginii ca și client Orange RO, în loc de Orange RO Communications.
Concluzie: Te așteptăm cu detalii despre serviciile deținute, să ne comunici dacă ai reuși să creezi contul de MyOrange și dacă serviciile utilizate le ai și adăugate pe contul creat. Numai bine.
24-05-2024 12:29 AM - editat 24-05-2024 12:37 AM
Salut,
Confirm, din pacate, aplicatia MyOrange este cu probleme, dupa facelift nu mai este ce trebuie. Are numai erori, nu mai merge bine cum mergea inainte. De exemplu, ieri nu am putut plati factura din aplicatie, imi spunea ca nu este disponibila in acel moment, ceva de genul asta. Am intrat pe site in cont, unde am reusit sa platesc. Sunt client ORO, nu OROC si degeaba am reinstalat aplicatia, tot la aceleasi probleme sunt...
la 24-05-2024 06:54 AM
Ar fi fost util un screen-shot cu eroarea returnată de aplicație. Poate data viitoare. Aceasta pentru a contribui constructiv la remedierea eventualelor erori.
la 24-05-2024 08:39 PM
Am prins acum din nou eroarea de acum 2 zile, exact asta este. Isi revenise si mergea azi, acum iar nu mai merge...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor