anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme login MyOrange numar portat

georgeek
Junior

Salutare 

Am portat un număr mobil de la Vodafone in octombrie 2024 pe un abonament voce.

Aveam deja servicii fixe Orange.

Am avut conturi pe cele două aplicații separate apoi pe aplicația comună MyOrange si au funcționat ok.

De câteva săptămâni nu mă pot loga cu nr mobil nici pe site nici in aplicație.

E afișat mesaj: Numărul de telefon introdus nu aparține unui cont valid...

Serviciile voce date etc funcționează ok. Dar nu am acces la cont.

Mulțumesc 

17 Răspunsuri 17

delfinas
#StarMember

Bun venit in Comunitatea!!!

Da înțeleg că nu te poți loga în My Orange? Ai incercat sa te loghezi folosind adresa de email, nu numărul de telefon?

Cu emailul ma pot loga cu succes in contul de fixe. Apoi dacă încerc să (re) adaug Voce nu imi primește nr tel.

Cred că nu se poate rezolva decât cu ajutorul unui operator Orange, sa reseteze contul sau sa adauge numărul in My Orange.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Vezi dacă îți sunt utile informațiile de aici .

Sper să te ajute!

Baftă!

Mulțumesc. 

Nu sunt de ajutor acum, pentru că am urmat toți pașii cu succes la crearea contului.

Totul a funcționat ok câteva luni.

Acum nu mai recunoaște nr tel. 

MihaiC99
Campion

Salutare!

Încearca sa creezi un nou cont my Orange pentru numărul de telefon.

Dacă încerc să creez cont cu datele inițiale nr tel/parola spune că nu sunt corecte.

Dacă încerc să resetez parola scrie că numărul nu aparține unui cont valid.

1000053902.png

Crearea unui cont nou presupune folosirea unei noi adrese de email.

Dacă ești client Orange Romania (cod abonat incepe 0/1) te poți înregistra accesând linkul.

https://www.orange.ro/accounts/create-user 

FLo1
#StarMember

Salut @georgeek. Doar ca o confirmare: ai modificat ceva la abonamentul portat, ca de exemplu o migrare pe prepay? Întreb doar.

Oricum, dacă ai deja un cont MyOrange deschis cu acel număr (nu adăugat suplimentar), un alt cont cu acest număr ca "principal" NU vei putea să configurezi. Dacă nu e o problemă temporară, atunci doar o analiză a contului rezolvă problema.  Însă aceasta doar de mâine. 

DanielaH
Moderator

@georgeek, ai reușit să accesezi contul My Orange?

Nu, situatia e aceeasi.
Nu imi recunoaste numarul ca fiind asociat unui cont.
Am incercat sa vorbesc cu un operator dar nu a fost timp suficient 🙂 

Îmi pare rău :((

Ne poți oferi, te rog, codul de abonat și numărul de telefon în mesaj privat?

Am trimis mesaj privat.
Multumesc

Mulțumesc. Trimite-mi, te rog, și numărul de telefon pe care vrei să îl adaugi.