la 26-09-2025 11:42 PM - editat ultima oară la 23-10-2025 10:09 AM de DanielaH
Bună ziua,
Încerc de ceva timp să adaug un serviciu în aplicația My Orange Fix folosind codul de abonat, însă primesc mereu mesajul „Din motive tehnice, te rugăm să încerci mai târziu”. Din acest motiv nu reușesc să introduc serviciul.
Aș avea nevoie de această funcționalitate pentru a putea beneficia de opțiunile oferite în aplicație, precum activarea HBO Max.
Mă puteți ajuta, vă rog, să rezolv această problemă?
la 23-10-2025 09:58 AM
Da, s-a rezolvat! Trebuia să folosesc adresa de email portată de la Telekom la Orange România Communication, cea asociată contului. După asta, a mers imediat. Mulțumesc pentru ajutor!
27-09-2025 12:06 AM - editat 28-09-2025 03:45 AM
Clauh, bun venit in Comunitate!!!
Aplicatia e actualizata? Incearca sa stergi cache-ul sau chiar sa dezinstalezi/reinstalezi aplicatia.
Ce serviciu vrei sa adaugi? E unul deja activ?
la 01-10-2025 07:32 PM
Am încercat și astăzi, dar și în zilele trecute. Am șters aplicația, am instalat din nou ultima versiune, însă atunci când încerc să adaug serviciul Orange Fix primesc același mesaj: «Din motive tehnice, te rugăm să încerci mai târziu».
la 01-10-2025 07:36 PM
E activ, dar nu l-am introdus niciodată până acum în aplicație.
la 27-09-2025 05:23 AM
Salutare!
Încearcă și de pe alte dispozitive sau șterge cache din istoricul de navigare, dezinstalare/ reinstalare aplicație.
De exemplu, pe android ai detalii aici:
https://share.google/kWful6Tcb0TU48A9Q
Baftă!
la 01-10-2025 07:35 PM
Am șters aplicația, am instalat din nou ultima versiune și la fel, nu pot adăuga un serviciu.
la 29-09-2025 09:55 AM
@clauh, s-a rezolvat situația? Ai reușit să adaugi serviciul în aplicație?
la 01-10-2025 07:33 PM
Din păcate, nu s-a rezolvat. Încă primesc același mesaj de eroare când încerc să adaug serviciul.
01-10-2025 07:57 PM - editat 01-10-2025 08:02 PM
Nu înțeleg de ce apare mesajul că este deja asociat cu un cont, dacă eu nu am încercat niciodată până acum. Aceeași problemă apare și după ștergerea cache-ului, inclusiv atunci când încerc din modul Incognito.
la 02-10-2025 08:51 AM
Salut, @clauh!
Putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți oferi, te rog, codul de abonat/ codul de facturare?
la 02-10-2025 02:38 PM
Salut, mulțumesc pentru ajutor! Codul meu de abonat este 40822371599484.
la 02-10-2025 03:58 PM
Mulțumesc și eu. Ne poți trimite, te rog, în mesaj privat, și adresa de e-mail pe care o folosești?
la 07-10-2025 01:27 PM
Buna ziua! Vreo informatie din partea colegilor dumneavoastra?
la 07-10-2025 01:59 PM
Colegii mei au deschis un ticket către departamentul tehnic. Revin când primim un răspuns.
Mulțumesc pentru înțelegere.
la 20-10-2025 12:16 PM
Salut, @clauh!
Colegii mei ți-au răspuns în mesaj privat. Te rugăm să urmezi recomandările lor și te așteptăm să revii aici cu vești bune. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor