anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme la adaugarea serviciului in aplicatia My Orange Fix

clauh
Junior

Bună ziua,

Încerc de ceva timp să adaug un serviciu în aplicația My Orange Fix folosind codul de abonat, însă primesc mereu mesajul „Din motive tehnice, te rugăm să încerci mai târziu”. Din acest motiv nu reușesc să introduc serviciul.

Aș avea nevoie de această funcționalitate pentru a putea beneficia de opțiunile oferite în aplicație, precum activarea HBO Max.

Mă puteți ajuta, vă rog, să rezolv această problemă?

1 Soluţie acceptată‚

Da, s-a rezolvat! Trebuia să folosesc adresa de email portată de la Telekom la Orange România Communication, cea asociată contului. După asta, a mers imediat. Mulțumesc pentru ajutor!

Vizualizare soluţie în postul original

17 Răspunsuri 17

delfinas
#StarMember

Clauh, bun venit in Comunitate!!!

Aplicatia e actualizata? Incearca sa stergi cache-ul sau chiar sa dezinstalezi/reinstalezi aplicatia. 

Ce serviciu vrei sa adaugi? E unul deja activ?

Am încercat și astăzi, dar și în zilele trecute. Am șters aplicația, am instalat din nou ultima versiune, însă atunci când încerc să adaug serviciul Orange Fix primesc același mesaj: «Din motive tehnice, te rugăm să încerci mai târziu».

E activ, dar nu l-am introdus niciodată până acum în aplicație.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Încearcă și de pe alte dispozitive sau șterge cache din istoricul de navigare, dezinstalare/ reinstalare aplicație.

De exemplu, pe android ai detalii aici:

https://share.google/kWful6Tcb0TU48A9Q

 Baftă!

Am șters aplicația, am instalat din nou ultima versiune și la fel, nu pot adăuga un serviciu.

DanielaH
Moderator

@clauh, s-a rezolvat situația? Ai reușit să adaugi serviciul în aplicație?

Din păcate, nu s-a rezolvat. Încă primesc același mesaj de eroare când încerc să adaug serviciul.

clauh
Junior

Screenshot 2025-10-01 195437.png
Nu înțeleg de ce apare mesajul că este deja asociat cu un cont, dacă eu nu am încercat niciodată până acum. Aceeași problemă apare și după ștergerea cache-ului, inclusiv atunci când încerc din modul Incognito.

Salut, @clauh!

Putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți oferi, te rog, codul de abonat/ codul de facturare?

Salut, mulțumesc pentru ajutor! Codul meu de abonat este 40822371599484.

Mulțumesc și eu. Ne poți trimite, te rog, în mesaj privat, și adresa de e-mail pe care o folosești? 

Buna ziua! Vreo informatie din partea colegilor dumneavoastra?

Colegii mei au deschis un ticket către departamentul tehnic. Revin când primim un răspuns.

Mulțumesc pentru înțelegere.

DanielaH
Moderator

Salut, @clauh!

Colegii mei ți-au răspuns în mesaj privat. Te rugăm să urmezi recomandările lor și te așteptăm să revii aici cu vești bune. Mulțumim.